Gå til innhold

Det er slutt. Takk for meg :-)


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

er ikke så ofte her lenger,men dette var trist,

Har fått noen svar fra deg tidligere som var til stor hjelp for meg.

Takk!

Lykke til videre

mvh lote

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    2

  • Tinne

    2

  • Zirine

    2

  • goliane

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg er ikke selv en bruker her, men jeg har gjennom Småprat den gangen det var her og #Nattprat nå blitt kjent med svært mange som er det. Dermed har jeg fulgt med mye her på det som har vært ditt forum, og som raskt endte opp med å bli et av de jeg leste aller mest på.

Jeg vet at flere av de jeg kjenner har fått svar her som ga dem inspirasjon og idéer som har gitt dem et utgangspunkt for å ta tak i livet på den ene eller den andre måten i positiv retning. Ikke minst har du selv bidratt med seriøse og vel funderte svar i svært mange tilfeller. Din mulighet til å svare på helt spesielle problemstillinger på mail, før det ble opplest og vedtatt at dette ikke var tillatt fra sentralt hold, var også av nesten avgjørende betydning for enkelte.

Din holdning til temaer som Småprats rolle her den gangen det var et tema var selvstendig og ærlig, og som ettertiden har vist, langt riktigere enn ledelsens.

Du har vært en mann som har hatt sterke egne meninger om mangt og meget samtidig som du har vært ryddig i forhold til det og den rollen du har som fagperson her.

Vil gjerne få takke deg for den rollen du som fagperson har spilt overfor flere her som jeg setter stor pris på - jeg vet som nevnt at det har vært til stor hjelp for de det gjelder.

Samtidig er jeg litt trist over at du forsvinner, idet jeg ser din fratredelse som nok en spiker i DOL sin likkiste. DOL har etter at jeg fikk URLen blitt stedet jeg føler jeg har "kommet fra" i nettsammenheng, og den utviklingen som begynte med Ankers og fortsetter med din fratredelse uten erstatninger er dypt å beklage.

Dersom DOL likevel overlever på et eller annet vis også på sikt håper jeg i likhet med mange andre her at "nhd" blir værende på de gjenværende fora her med ulike former for vanlig debatt :-)

Håper at en del av de som har et stort behov for svar oppdager svartjenesten til GSK og følger med deg dit.

Uansett hva som skjer fremover ønsker jeg deg fortsatt lykke til i din karriere og i livet ellers, og jeg håper at du får sjansen til å jobbe videre med temaer som interesserer deg spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiatri forum blir ikke det samme uten deg.

Tror det er mange ikke-psykiatripasienter som har vært her pga. deg. Kanskje vi er som alkoholikere som ikke innser at vi har et problem .... det får vi forh. aldri noe svar på ... *S*

Sier som de andre - ser deg gjerne som nhd ! Ellers lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er trist at avtalen din utløper - og at det tilbudet som har vært her forsvinner! Takk for mange spennende diskusjoner, synspunkter og råd de senere år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Takk for gode råd!

Henger meg på blant alle som synes det er trist at du forsvinner, NHD! Du har gjort en meget viktig, og ikke minst god, jobb her på DOL!

Ønsker deg alt godt videre, og takker for det du har gitt oss som brukere av dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå ble jeg lei meg. Det kom så brått på. Men tusen hjertelig takk for svarene jeg har fått fra deg! De har vært til god hjelp.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meget flott innsats på dette forum. Du er en mann med stort hjerte, vett i pannen og en god porsjon humor.

Det var alltid interessant å lese dine svar som fagperson her på psyk-forum, og de av mer privat karakter i andre fora.

Du vil bli savnet.

Hørtes ut som en nekrolog det der, naiv. Men altså, det finnes en verden utenfor dol

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje NHD, som er den eneste på dette forumet som ikke er anonym, kunne foreslå for Rådet for Psykisk Helse at man der vurderer å opprette ett tilsvarende forum ett annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en gang må jeg beklage at du ikke kan fortsette som rådgiver på DOL.

Har fått stor respekt for dette forumet.

Da det stormet rundt sånne tjenester i forbindelse med to jenter som, etter å ha "funnet hverandre" gjennom DOL, begikk selvmord, husker jeg at jeg forsvarte forumet i et leserinnlegg i Nordlys.

Skrev blant annet at mens det føres statistikk over hvor mange som tar livet av seg, så er det ingen som vet hvor mange liv et sånt forum har reddet.

Tror nok at svar fra både deg, NHD, og brukere kan ha reddet liv.

Nå håper jeg brukerne fortsatt vil slutte opp om forumet, og være til hjelp og støtte for hverandre.

Har drevet litt med likemannsarbeid i en somatisk pasientorganisasjon, og vet hvor mye råd og erfaringer fra andre med samme sykdom betyr.

Ikke minst når en sliter psykisk, er det viktig med noen som forstår!

Så alle som bruker forumet - fortsett med det.

Takk til deg, NHD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare takke deg så mye for den glimrende jobben du har gjort her... Det er utrolig trist at du skal slutte...

Men jeg ønsker deg lykke til videre iallefall...! Og skulle du slippe opp for pasienter, så er det bare å ringe meg...! ;-P

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leit og synd og plutselig! håper erfaringene herfra kan videreføres på nettet eitt eller anna sted - med like gode resultater. og håper at du vil trives med kvadunoennskalgjereetterpå. :)

dette forumet har betydd meir for meg enn eg kan sei kort og greit og med ord.

*driste seg til ein klem* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted83

Så dumt! Kommer til å bli "tomt" her uten deg! Du har vært god å ha! Vet du om det kommer noen andre for å fylle ditt rom? Andre psykiatere/leger el?

Uansett, takk for mange flotte og nyttige sver, og takk for all hjelp!

Lykke til videre, Nils Håvard Dahl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...