Gjest ikke undertegnet akkurat nå Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Har skjønt det slik at man har rett til fri fra jobb for å gå til lege. Men hva hvis det gjelder en ukentlig terapitime? (det samme ville vel være hvis det gjaldt fysioterapi). Har man rett til fri fra jobb for slikt, eller må man ta igjen den tiden? Det er snakk om at jeg må gå litt mer enn time tidligere fra jobb en dag i uken (fram til sommeren omtrent). 0 Siter
fresja Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Vi får fri med lønn for å gå til fysioterapeut, men ikke til biopat f.eks. 0 Siter
molli Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Jeg tror ikke det. Det er ikke "godkjent" behandlingsopplegg, iflg. norsk helsevesen. 0 Siter
Gjest zenox Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Jeg har gått til psykolog i to år. Har aldri bedt om fri fra jobben, men tror det gjelder det samme og med lege. Vet i hvert fall at det å gå til familikontor er det samme og legen. Tror at alt går under velferdspermisjon. 0 Siter
molli Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Når du skriver terapi, så tenkte jeg mere på sånn aromaterapi og slikt, når jeg svarte deg første gangen. Men du mente kanskje terapi hos psykolog eller noe? Da stiller det seg selvsagt helt annerledes. Det er "godkjent" legebehandling, og du har krav på fri med lønn dersom du ikke kan få timer utenom arbeidstiden din. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Dersom det er etter henvisning fra lege så skal du kunne få fri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.