Gå til innhold

Noen som har erfaring med å reise til utlandet og jobbe?

Anbefalte innlegg

Gjest globetrotteren

Jeg har veldig lyst til å reise til utlandet i sommeren og skaffe meg en jobb. Bare som en sommerjobb, men med mye opplevelser osv...

Valgmulighetene er jo sikkert ganske mange, men jeg lurer på om noen av dere har noe å anbefale?

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men det finnes noe som heter Norjobb tror jeg for utveksling av ungdom i de nordiske land.

Du kan sikkert kontakte ambassader eller konsulater for opplysninger om diverse land.

Jeg vet heller ikke hva du tenker med masse opplevelser, jeg er voksen og har hatt kortere og lengere opphold i en del land. Det er en utfordring, så absolutt. Hvis du drar alene så må du underholde deg selv og skaffe deg nye venner, noe som går raskere for unge mennesker. Hvis du trives med å være alene og ha masse opplevelser for deg selv, så er det greit. For meg har ikke det vært noe problem, men jeg har kjent andre som ikke greier det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...