Gå til innhold

45 år er mange år. Er et nakkeskudd det eneste riktige ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

For å gjøre slutt på lidelsene ?

En lidelse er at jeg gikk på ræva på isen i dag og spratt opp, kun for å gå på ræva igjen. I Drammen.

Vanligvis pleier jeg å holde meg fast i bukselommene og se på været. Været var vanvittig flott i dag. Drammen er ikke så ille som de sier. Bortsett fra at det ikke stemmer med kartet fra 1996. Tre nye rundkjøringer som ikke førte noe sted jeg kjente igjen. Og dermed var jeg på villspor.

De jeg skulle besøke var ikke der de skulle være etter min mening, og jeg var ikke der jeg skulle være etter kartet fra 1996. Dermed var det duka for Scotty med en Beam Up, dvs ringe lokale krefter med kjennskap til lokal geografi. Det viste seg at jeg bare kunne rygge 4 meter, og parkere, så kunne jeg se et flirende tryne i et vindu jeg kjente igjen som den jeg skulle besøke.

Lykke til.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...