Gå til innhold

lønn til ufaglært?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faktisk så sjekket jeg opp akkurat det tidligere i dag for en bekjent! Husker ikke hvor på nettet jeg fant det.

Ufaglært assistent i barnehager ligger på en startlønn på brutto 175.000,- i året. Etter et visst antall år; 195.000,- kr.

Hadde det ikke vært for at barnehageansatte hadde så elendig betalt, skulle jeg vurdert å bytte jobb. Kunne vært kult å jobbe med småtasser:-)

Gjest jentetjueenår

Jeg tror ikke du vil tjene så mye mer enn på kafeen. Jeg jobbet et år i barnehage etter videregående,(da var jeg ikke mer enn 19 år - du er jo litt eldre), tror jeg tjente 94 kr i timen. Nå har de kuttet ut det gamle lønnssystemet, men da hadde jeg hvertfall lønnstrinn 10... En gutt jeg jobbet sammen med som var ca.25 år, hadde lønnstrinn 11. Så da kan du jo sjekke med de gamle lønnssystemene. Men det varierer kanskje litt fra sted til sted også. Og i private barnehager er sikkert lønnen annerledes.

Men uansett var det hvertfall en slitsom, men ikke minst også en inmmari koselig og givende jobb!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...