Gå til innhold

Norton Internet Security 2003 problemer

Anbefalte innlegg

Har lastet ned fra online.no og installert. Men Live Update ser ikke ut til å fungere, får feilmelding og beskjed om å reinstallere. Det gjorde jeg også, etter instruksjoner fra følgende side http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2002072511422406?OpenDocument&src=_mi #option 1, men problemet ser ut til å være der likevel.

Må jeg forsøke neste option, selvom feilmeldingen ikke vises slik som beskrevet, eller kan det være noe annet?

*ahrrgh*

En annen (fille)ting er at dol vises med advarsel-skilt og "Fullfør, men med feil på siden". Har dette en sammenheng, tro, eller er det noe gæærnt med dol nå?

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91059-norton-internet-security-2003-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes både solution #1 og solution #2 virka særdeles innviklet...

Jeg ville avinstallert 2003 (ta en restart eller 2 så du er sikker på at det er borte), og deretter lastet ned v. 2002, som er mye mer stabil. (min erfaring)

Jeg ville også latt være å enable "parents control" og "Ad blocking".

Gjest ChiengMai

Jeg ville avinstallert 2003 (ta en restart eller 2 så du er sikker på at det er borte), og deretter lastet ned v. 2002, som er mye mer stabil. (min erfaring)

Min erfaring med NAV 2003 kontra NAV 2002 er visst motsatt enn alle andres, siste versjon fungerer betraktelig bedre her enn den forrige gjorde.

Har ikke prøvd solution 2 og tror faktisk ikke jeg gidder heller. Droppet parental control, men kanskje jeg kan droppe ad blocking også?!

Enn så lenge får det kalre seg slik det er.

Annonse

Min erfaring med NAV 2003 kontra NAV 2002 er visst motsatt enn alle andres, siste versjon fungerer betraktelig bedre her enn den forrige gjorde.

Vi hadde 2002 versjonen før, og da hadde maskinen seriøse problemer. Vet ikke om det skyldes NAV, men bortsett fra det jeg nevner over fungerer maskinen godt nå! Heldigvis.

Hvis du har en annen brannvegg, kan den hindre live update å aksessere internett. Har du et virus fra før, f eks Klez, vil ikke pakken installere.

Iflg. NAV har jeg ikke virus. Og jeg har ingen annen brannmur enn NIS, så jeg vet sannelig ikke. Alt fungerer altså bortsett fra Live Update.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...