Gå til innhold

Vi skal flytte til Halden!!!

Anbefalte innlegg

Jeg var og så på verdens flotteste hus i Halden i dag. Seriøst, jeg har aldri (!) sett et så fint hus før. 200 kvm kråkeslott med hage og bakgård.

50 meter til sjøen, 10 min sykling til sandstrand, rideskole 5 min. gange fra hjemme, 200 meter fra puber og uterestauranter. Skolen ligger 15 min unna, mens det er 4 min. å gå til togstasjonen. Sverige ligger ti minutters bilkjøring unna.

Blir JEG harry, eller hva? :) Det gir jeg faen i.

Innen april er det Halden, gitt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91064-vi-skal-flytte-til-halden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

27

• tigertrollet

8

• SierDuDet

6

• punkyB

5

Mest aktive i denne tråden

Blir harry .... for faen , å i det hele tatt vurdere å flytte til Halden tilsier medfødte egenskaper og talent ....

Men for faen - når blir innflyttingsfesten da?

Åsså du - takk for film - men når jeg snurrer den nå så får jeg bare bilde av noe vann-greier - det var jeg IKKE klar for akkurat nå ..... har du lagt inn 'punkysperre' på filmen eller er det noe kødd med innstillingene ? Jeg har jo innstallert det meste på nytt her ..... en annen film jeg hadde - dvs. lastet ned fra nett fungerte som bare det.

Annonse

Blir harry .... for faen , å i det hele tatt vurdere å flytte til Halden tilsier medfødte egenskaper og talent ....

Men for faen - når blir innflyttingsfesten da?

Åsså du - takk for film - men når jeg snurrer den nå så får jeg bare bilde av noe vann-greier - det var jeg IKKE klar for akkurat nå ..... har du lagt inn 'punkysperre' på filmen eller er det noe kødd med innstillingene ? Jeg har jo innstallert det meste på nytt her ..... en annen film jeg hadde - dvs. lastet ned fra nett fungerte som bare det.

Du må få tak i noen codec-greier

Annonse

Du får ta deg en hel helg der. Gå litt rundt i byen, ta en tur på pubbene som ligger kort vei fra huset, se hva slags vesener det blir av ungdommen som vokser opp i Halden, og så kan du banne på at du driter i det huset etterhvert.

Halden er det mest harry stedet jeg noensine har vært i, og det til tross for at jeg var en del på fester i Kodalen og Andebu for en del år siden.

Nei, fy for et sted, og harryfaktoren har selvsagt ikke noe å gjøre med at det er 10 minutter til Sverige. Det er trossalt det eneste positive med Halden.

Du får ta deg en hel helg der. Gå litt rundt i byen, ta en tur på pubbene som ligger kort vei fra huset, se hva slags vesener det blir av ungdommen som vokser opp i Halden, og så kan du banne på at du driter i det huset etterhvert.

Halden er det mest harry stedet jeg noensine har vært i, og det til tross for at jeg var en del på fester i Kodalen og Andebu for en del år siden.

Nei, fy for et sted, og harryfaktoren har selvsagt ikke noe å gjøre med at det er 10 minutter til Sverige. Det er trossalt det eneste positive med Halden.

Sier du som anbefaler folk å gå på Tors Hammer....

Eneste forskjellen på Haldensere og andre folk jeg ikke liker, er geografisk plassering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...