Gå til innhold

Vi skal flytte til Halden!!!

Anbefalte innlegg

Du verden.. Gratulerer så mye!

:-)

Altså - du er jo min assistent, og assistenter har jo som kjent behov for videreutvikling og videreutdanning. Nå har jeg både tid og anledning, og som om ikke det er nok, så har vi fullt legale rusmidler like om hjørnet. Kanskje klarer vi å spore opp noen illegale også, men da må du gi meg ett par timer. OK?

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

27

• tigertrollet

8

• SierDuDet

6

• punkyB

5

Mest aktive i denne tråden

Sier du som anbefaler folk å gå på Tors Hammer....

Eneste forskjellen på Haldensere og andre folk jeg ikke liker, er geografisk plassering.

Nettopp! Akkurat det at jeg anbefaler folk Tors Hammer - et jævla harry sted - sier ganske mye om hvor harry jeg da mener at Halden er.

Jeg har vært der en del ganger de siste årene, og det er fint der på sommeren om man holder seg unna steder med mennesker. Menneskene der er søppel.

Selv folk fra Sarpsborg og Fredikstad, rynker på nesten når jeg sier at jeg har vært ute i Halden en helg. Så ille er det.

Det finnes for øvrig en del fornuftig mennesker der, men disse er selvsagt studenter og ikke fastboende.

Dette er det eneste stedet jeg har vært i, og jeg har vært i både Kodalen og Drammen, hvor halvparten av bilene har byttet ut den harry wonderbaumen i frontruta, med håndjern.

Nettopp! Akkurat det at jeg anbefaler folk Tors Hammer - et jævla harry sted - sier ganske mye om hvor harry jeg da mener at Halden er.

Jeg har vært der en del ganger de siste årene, og det er fint der på sommeren om man holder seg unna steder med mennesker. Menneskene der er søppel.

Selv folk fra Sarpsborg og Fredikstad, rynker på nesten når jeg sier at jeg har vært ute i Halden en helg. Så ille er det.

Det finnes for øvrig en del fornuftig mennesker der, men disse er selvsagt studenter og ikke fastboende.

Dette er det eneste stedet jeg har vært i, og jeg har vært i både Kodalen og Drammen, hvor halvparten av bilene har byttet ut den harry wonderbaumen i frontruta, med håndjern.

Jeg holder nå mest på med mitt, så jeg gir faen. Du har forresten ikke sett de som vanker nede på lokalpøbben her :)

Altså - du er jo min assistent, og assistenter har jo som kjent behov for videreutvikling og videreutdanning. Nå har jeg både tid og anledning, og som om ikke det er nok, så har vi fullt legale rusmidler like om hjørnet. Kanskje klarer vi å spore opp noen illegale også, men da må du gi meg ett par timer. OK?

Og du er ferdigutdannet? Høh!Innen smugling og pushing kanskje? Og når du flytter til Halden skal du ro over elva med varene altså...*rister på hodet*

Og du er ferdigutdannet? Høh!Innen smugling og pushing kanskje? Og når du flytter til Halden skal du ro over elva med varene altså...*rister på hodet*

Utdannet og utdannet. Jeg har svømmeknappen. Betyr det ingenting lengre? Ja, også er jeg ekstremt god på oralkjeks.

Annonse

Jeg holder nå mest på med mitt, så jeg gir faen. Du har forresten ikke sett de som vanker nede på lokalpøbben her :)

Nei, og vi har sånne "lokalpub-folk" her også, alle steder har tross alt noen "orginaler". Problemet er bare når en hel by er bygd på disse gutta, noe som medfører at de normale skiller seg ut og av lokalbefolkningen blir å regne som orginaler :)

Utdannet og utdannet. Jeg har svømmeknappen. Betyr det ingenting lengre? Ja, også er jeg ekstremt god på oralkjeks.

Jeg er flink på orientering. Men jeg droppet det når vi skulle begynne med kompass. Det var no dritt.

Hva går videreutdanningen ut på? Distriktskunnskap om Østfold? Eller oralsex på sjømannsbruder? :-)

Nei, og vi har sånne "lokalpub-folk" her også, alle steder har tross alt noen "orginaler". Problemet er bare når en hel by er bygd på disse gutta, noe som medfører at de normale skiller seg ut og av lokalbefolkningen blir å regne som orginaler :)

Men altså, det kan være spennende å høre hvordan du oppfatter deg selv. Jeg mener, jeg har jo _møtt_ deg :)

og du skiller deg ikke ut...? :-)

Men altså, det kan være spennende å høre hvordan du oppfatter deg selv. Jeg mener, jeg har jo _møtt_ deg :)

Ja, det har du, og vi får håpe du husker meg bedre enn jeg husker deg :)

Men er jeg harry? Dvs, blir jeg oppfattet som det?

En venninne, og hun kjenner meg veldig godt, mener at jeg er harry. Men hun er vel den eneste som er av den oppfatningen, så jeg stoler ikke på henne når det gjelder hennes definisjon av hva som er harry.

Annonse

Jeg er flink på orientering. Men jeg droppet det når vi skulle begynne med kompass. Det var no dritt.

Hva går videreutdanningen ut på? Distriktskunnskap om Østfold? Eller oralsex på sjømannsbruder? :-)

Det er skikkelig bra at du har erfaring med orientering, for første time i videreutdanningen er faktisk en orienteringen om.... ja, du gjettet riktig: videreutdanningen.

1. time: orientering

2. time: bli kjent med de lokale kjøpmenn, for vi skal nemlig ut og handle øl

3. time: mekke tjall

4. time: røyke tjall

5. time: sitte

6. time: skifte sittestilling

7. time: lure på hva faen dette er for slags kurs

8. time: oppsummering og konklusjon: man skal ikke røyke tjall når man videreutdanner assistenter.

Ja, det har du, og vi får håpe du husker meg bedre enn jeg husker deg :)

Men er jeg harry? Dvs, blir jeg oppfattet som det?

En venninne, og hun kjenner meg veldig godt, mener at jeg er harry. Men hun er vel den eneste som er av den oppfatningen, så jeg stoler ikke på henne når det gjelder hennes definisjon av hva som er harry.

Jaja, men det lille du husker, glemmer du nok aldri

Det er skikkelig bra at du har erfaring med orientering, for første time i videreutdanningen er faktisk en orienteringen om.... ja, du gjettet riktig: videreutdanningen.

1. time: orientering

2. time: bli kjent med de lokale kjøpmenn, for vi skal nemlig ut og handle øl

3. time: mekke tjall

4. time: røyke tjall

5. time: sitte

6. time: skifte sittestilling

7. time: lure på hva faen dette er for slags kurs

8. time: oppsummering og konklusjon: man skal ikke røyke tjall når man videreutdanner assistenter.

Ja, vi får ta oss ei makka, mornings, tjall, luffa, hyppere. Puh. Det var alt jeg kunne om dop. Ikke spør meg hva det er eller hvor man putter det...

Æsj. Kan du ikke heller ta et kurs i noe matnyttig? Jeg tar kun dop på resept..:-)

Jaja... trudde vi tok steget ut på landet, men neida. Du MÅTTE slå oss enda meir ned i støvlane på friskluftfaktor, sjølv om du allereie bur langt ute på landet!?

Er det noko som går?

Men det var faen steike meg et flott hus, altså :) Med et slikt bomiljø kunne jeg bodd på månen. Alt er fremdeles bare en togreise unna, selv om togreisen for deg er veeeeeesentlig kortere enn for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...