Gå til innhold

Angående min flytting til Halden

Anbefalte innlegg

Harstad, ja. Der har jeg ikke vært, og jeg vil tro det er et langt mindre harry sted enn Halden.

Du er sikker på at det ikke er Hadeland du mener? Der er de visst også veldig harry, har jeg erfart.

det er der du tar skammelig feil min gode mann... harstad ligger faktisk tett oppunder fagernes og halden...

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

14

• SierDuDet

10

• Zirine

8

• Ulv I Faarikaal

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Harstad, ja. Der har jeg ikke vært, og jeg vil tro det er et langt mindre harry sted enn Halden.

Du er sikker på at det ikke er Hadeland du mener? Der er de visst også veldig harry, har jeg erfart.

Halden er ikke Harry, det er litt mer Remi og Robin ;o)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Når du sier det så..jaja, alt har sin forklaring.

Harstadværingene har stort sett senebetennelser i høyre håndledd og unormal høy prosentandel homofile.

En mulig årsak har vært forklart med underbefolkning av kvinner. Dette problemet får mange uheldige ringvirkninger tydeligvis.

:-P

De bruker melkemaskin, 4 stykker på en gang, den stopper på 12 liter.

Ulv I Faarikaal

Ikke Hamar heller. Et grusomt sted og ikke mindre enn ca 50 % av familiene der er direkte resultat av innavl. Du kan se det på hodeformen til innbyggerne der.

Jeg skal for øvrig kanskje til Hamar til torsdag, men det er bare for å se at hamargutter får gris!

Hva slags hodeform ? Klassisk bakhode eller som en flyndre på høykant ?

Annonse

Ikke Hamar heller. Et grusomt sted og ikke mindre enn ca 50 % av familiene der er direkte resultat av innavl. Du kan se det på hodeformen til innbyggerne der.

Jeg skal for øvrig kanskje til Hamar til torsdag, men det er bare for å se at hamargutter får gris!

Det eneste som er feil her SDD er at du bruker deg selv som utgangspunkt når du vurderer hva som er normalt og hva som er harry.

Jeg mener - HALLO??

;)

Det eneste som er feil her SDD er at du bruker deg selv som utgangspunkt når du vurderer hva som er normalt og hva som er harry.

Jeg mener - HALLO??

;)

Hallooo *s*, han bruker seg sjæl som mål for det meste og det går ikke alltid like bra. Hvem sier det ikke er passelig Remi å ha ring i snoppen? Eg berre spyr. Men den unge mannen er kuul han :o)) Remi or not.

Hallooo *s*, han bruker seg sjæl som mål for det meste og det går ikke alltid like bra. Hvem sier det ikke er passelig Remi å ha ring i snoppen? Eg berre spyr. Men den unge mannen er kuul han :o)) Remi or not.

Jeg falt av allerede etter hallo. Eh ... hvem er så Remi? Som i Remi og Berit Mokkjastuggu?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...