Gjest sunn Skrevet 28. januar 2003 Del Skrevet 28. januar 2003 ...ved en halv times hard trening? Finnes det noen tabeller over slikt, jeg har lett på en mengde slankesider osv men finner ingen tabell over aktiviteter og kaloriforbrenning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aløkei Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det kommer an på hvor mye du veier. Vil du ha en oversikt, kan du låne boka til en som har gått på grete roede-kurs. Her kommer et par forslag. Dersom du veier 70 kg, må du trene hard aerobic i 15 min for å forbrenne 200 kcal. Veier du mellom 85 og 130 må du trene i 10 min for samme forbrenningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det går selvsagt ikke an å svare på noe slikt. Det kommer an på akkurat din forbrenning, blodsukkernivå, vekt osv. I tillegg aner vi ikke hva DU legger i hard trening. Og er det anaerob eller aerob trening du mener? Du skjønner vel at det var et lite gjennomtenkt spørsmål, og at det er en grunn til at tabellen du søker etter ikke finnes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.