Gå til innhold

hvor mange kalorier forbrenner jeg...

Gjest sunn

Anbefalte innlegg

...ved en halv times hard trening?

Finnes det noen tabeller over slikt, jeg har lett på en mengde slankesider osv men finner ingen tabell over aktiviteter og kaloriforbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aløkei

Det kommer an på hvor mye du veier. Vil du ha en oversikt, kan du låne boka til en som har gått på grete roede-kurs.

Her kommer et par forslag.

Dersom du veier 70 kg, må du trene hard aerobic i 15 min for å forbrenne 200 kcal.

Veier du mellom 85 og 130 må du trene i 10 min for samme forbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går selvsagt ikke an å svare på noe slikt. Det kommer an på akkurat din forbrenning, blodsukkernivå, vekt osv. I tillegg aner vi ikke hva DU legger i hard trening. Og er det anaerob eller aerob trening du mener?

Du skjønner vel at det var et lite gjennomtenkt spørsmål, og at det er en grunn til at tabellen du søker etter ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...