nolte Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Testet meg på denne linken... Jeg var visst 36 % gay... *LOL* www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer 0 Siter
nolte Skrevet 28. januar 2003 Forfatter Skrevet 28. januar 2003 http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/ 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 50% Gay Congratulations, you've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe. Hmmm...... 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 53% gay... vel vel... uansett stod det: Congratulations, you've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe.. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 47% Gay Congratulations, you've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 30% ! Har ikke merka noe til de 30%'ene. Er omtenksomhet og ærlighet homo ? 0 Siter
KaVa Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 KaVa is 50% gay! You scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe. Hmmm.... Skjønte egentlig ikke denne helt, jeg.... 50 prosent homo, men likevel en lykkelig og "vell adjusted" hetero babe? Burde jeg ikke vært Bi, i følge denne, da? (For ordens skyld: Jeg er praktiserende heterofil) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 20%. Overasket meg ikke på noen måte. 0 Siter
nolte Skrevet 28. januar 2003 Forfatter Skrevet 28. januar 2003 KaVa is 50% gay! You scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe. Hmmm.... Skjønte egentlig ikke denne helt, jeg.... 50 prosent homo, men likevel en lykkelig og "vell adjusted" hetero babe? Burde jeg ikke vært Bi, i følge denne, da? (For ordens skyld: Jeg er praktiserende heterofil) *ler* "praktiserende heterofil" I klartekst betyr vel det at det blir no' på deg... hva med de som er heterofile, men som det ikke blir no' særlig på... er de da "ikke-praktiserende heterofile"? *LER* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 20%. Overasket meg ikke på noen måte. Ekte macho ? Ikke hetrofob akkurat. 0 Siter
KaVa Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 *ler* "praktiserende heterofil" I klartekst betyr vel det at det blir no' på deg... hva med de som er heterofile, men som det ikke blir no' særlig på... er de da "ikke-praktiserende heterofile"? *LER* Begynte å omtale meg som det, da jeg delte leilighet med ei venninne som var "praktiserende homofil". (Det var i den tiden kirken hadde den debatten gående: Det var OK å være homofil, så lenge du ikke var "praktiserende homofil"). Syntes begrepet var så teit at jeg straks adopterte det. I festlige lag pleide jeg å presentere meg : Hei, jeg heter Kava, og er praktiserende heterofil" (noe som forsåvidt kunne være greit å oppklare på en del av festene vi hadde)... mvh 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Ekte macho ? Ikke hetrofob akkurat. Nei vet du hva, jeg er den perfekte husmor. Jeg baker og lager mat, passer andres unger i tillegg til å være hjemmeværende pappa, vasker tøy og kjører konebil. Mangler bare at jeg begynner å strikke, så macho er jeg da ikke. Jeg er bare livredd for hårete romper! 0 Siter
Line Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Congratulations! You've scored right in the middle (53%) and are a happy and well adjusted hetero babe. ) Hva nå enn det vil si. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Nei vet du hva, jeg er den perfekte husmor. Jeg baker og lager mat, passer andres unger i tillegg til å være hjemmeværende pappa, vasker tøy og kjører konebil. Mangler bare at jeg begynner å strikke, så macho er jeg da ikke. Jeg er bare livredd for hårete romper! Dæven!!! Du er flink du! Kan jeg sende sambo på kurs til deg? hehehe 0 Siter
conan Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 33% homo, og det stemmer ganske bra med erfaringsmixen. En gutt for hvert andre kvinnfolk... 0 Siter
nolte Skrevet 28. januar 2003 Forfatter Skrevet 28. januar 2003 87% Viktig da å vedlikeholde de heterofile 13 % du har, Altman... ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Nei vet du hva, jeg er den perfekte husmor. Jeg baker og lager mat, passer andres unger i tillegg til å være hjemmeværende pappa, vasker tøy og kjører konebil. Mangler bare at jeg begynner å strikke, så macho er jeg da ikke. Jeg er bare livredd for hårete romper! Hårete romper er ikke noe å ha. En kompis sitter i rullestor og fikk en s k BPI, en brukerstyrt personlig assistent. Ass'en viste seg å være en svært femi homogutt, opprinnelig fra vietnam. Fyren med rullestol fikk fnatt og gikk til streik, sukkerklumpen ble fornærmet. 0 Siter
KaVa Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Hårete romper er ikke noe å ha. En kompis sitter i rullestor og fikk en s k BPI, en brukerstyrt personlig assistent. Ass'en viste seg å være en svært femi homogutt, opprinnelig fra vietnam. Fyren med rullestol fikk fnatt og gikk til streik, sukkerklumpen ble fornærmet. Skjønner godt at "sukkerklumpen" ble fornærma. Herregud - mannen var vel der for å gjøre en jobb, ikke for å utøve sin seksualitet? Teite, homofobe mannfolk! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Skjønner godt at "sukkerklumpen" ble fornærma. Herregud - mannen var vel der for å gjøre en jobb, ikke for å utøve sin seksualitet? Teite, homofobe mannfolk! Vi har ledd godt og lenge av det, og mobba fyren så mye at han snart blir forbanna. Historien får _alle_ til å le som vi forteller den til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.