Gå til innhold

Har du peisinnsats?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Blir helt annen varme med peisvarme - og flammene kan man jo bare sitte og se på .... *S*

Har man et kjøkken hvor det er plass til det er det jo kjempefint med peis.

Kompisen har noe som er mye billigere: en DVD med 2 timer film av en brennede peis. Og en annen med film av fargerike gullfisker i et akvarium.

Skrevet

Jøss, da måtte du vel stampe medaljesamlinga vel?

Neida, jeg stakk bare hendene inn i honningkrukken til kundene og tok det jeg trengte. Det er sånn det foregår, vet du.. :-)

Skrevet

Nesten så kul som din ?? *S*

Skulle jeg hatt peisovn så er nok den scan serien noe jeg hadde villet vurdert sterkt.

Dovre og Jotun blir altfor 'hyttete'.

Det som ikke er så kult med min, er at de hadde den i Big Brother huset.... Det er bare totalt ukult!! :-)

Gjest ikke varme??
Skrevet

Pøh - jeg er enda drittsur fordi jeg ikke får åpen peis - det lengste jeg kan strekke meg er innsats med dører som kan åpnes.

Er ikke kos med peisovn - varmen driter jeg i.

Vel, driter du i varmen er det jo ett fett. Da kan du døtte inn hva som helst.

Lag en lekepeis og døtt inn en tv med skjermbilde av en ild. Gjør samme nytten.

Skrevet

Vel, driter du i varmen er det jo ett fett. Da kan du døtte inn hva som helst.

Lag en lekepeis og døtt inn en tv med skjermbilde av en ild. Gjør samme nytten.

jaja - ikke heeelt da *S*

Men det er flammen som er viktigst - den kosen det gir.

Skrevet

Det kan jo bli DRITLEKKERT med gipsplater, lister og ornamenter da! :) DET ville jeg hatt!

Skrevet

jaja - ikke heeelt da *S*

Men det er flammen som er viktigst - den kosen det gir.

Det er deilig å være naken foran peisen.

Skrevet

Kompisen har noe som er mye billigere: en DVD med 2 timer film av en brennede peis. Og en annen med film av fargerike gullfisker i et akvarium.

Hehe, joda, men det er tross alt ikke helt det samme, det blir ikke så mye varme av det.

En vedkubbe varmer mange ganger vet du:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe, joda, men det er tross alt ikke helt det samme, det blir ikke så mye varme av det.

En vedkubbe varmer mange ganger vet du:-)

Det lyder rart, men filmen var faktisk koselig med knitring og det hele. Katten elsket akvariefiskene :-) Den måtte selvsagt sjekke bak, under og oppå TV'en om den kunne få tak i dem noe sted:-)

Skrevet

Og enda bedre å være to nakne foran peisen...

Skrevet

Og enda bedre å være to nakne foran peisen...

Ja, så absolutt.

Jeg har dessverre ingen peis, men jeg har det andre som skal til...

Det er vel lettere å skaffe en god peis enn en god mann, eller hva tror du ?

Skrevet

Mmm- der sier du noe *S*

Skrevet

Det kan jo bli DRITLEKKERT med gipsplater, lister og ornamenter da! :) DET ville jeg hatt!

Jeg vil ha det rent - ikke ornamenter.

Du burde jo få seg en engelsk peis hvis du liker litt 'stæsj' - det er mange avbildet på den adressen jeg linker til. De er jo ganske flotte !

Skrevet

Ja, så absolutt.

Jeg begynner i den andre enden da .... men det ene hjelper jo på det andre kanskje :-)

Skrevet

"peis"=dialekt for det mannlige kjønnsorgan

"innsats"=god prestasjon

peisinnsats... *smaker på ordet og ler*

Skrevet

Ja, så absolutt.

Jo det tror jeg også.

Skrevet

Trodde det sto penisinnsats jeg, men skjønte jeg måtta ha lest feil da jeg kom til følgende setning: "Jeg har fått to tilbud - et med oppmuring og et med gipsplater."

:)

Skrevet

Trodde det sto penisinnsats jeg, men skjønte jeg måtta ha lest feil da jeg kom til følgende setning: "Jeg har fått to tilbud - et med oppmuring og et med gipsplater."

:)

DU har en stygg tankegang !!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...