Gå til innhold

Har du peisinnsats?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Blir helt annen varme med peisvarme - og flammene kan man jo bare sitte og se på .... *S*

Har man et kjøkken hvor det er plass til det er det jo kjempefint med peis.

Kompisen har noe som er mye billigere: en DVD med 2 timer film av en brennede peis. Og en annen med film av fargerike gullfisker i et akvarium.

Fortsetter under...

Gjest ikke varme??

Pøh - jeg er enda drittsur fordi jeg ikke får åpen peis - det lengste jeg kan strekke meg er innsats med dører som kan åpnes.

Er ikke kos med peisovn - varmen driter jeg i.

Vel, driter du i varmen er det jo ett fett. Da kan du døtte inn hva som helst.

Lag en lekepeis og døtt inn en tv med skjermbilde av en ild. Gjør samme nytten.

Annonse

Det finnes _veldig_ mange flotte peisovner, se f.eks danske Scan som forhandles av mange i Norge;

http://www.krog-iversen.dk/page.php

Går og sikler på en av disse selv....

Det var nå veldig DEg også da! :-)

Her har du meg - gamla: http://www.jotul.no/archive/80HarmMaxi_combi_gall.jpg

Kompisen har noe som er mye billigere: en DVD med 2 timer film av en brennede peis. Og en annen med film av fargerike gullfisker i et akvarium.

Hehe, joda, men det er tross alt ikke helt det samme, det blir ikke så mye varme av det.

En vedkubbe varmer mange ganger vet du:-)

Ulv I Faarikaal

Hehe, joda, men det er tross alt ikke helt det samme, det blir ikke så mye varme av det.

En vedkubbe varmer mange ganger vet du:-)

Det lyder rart, men filmen var faktisk koselig med knitring og det hele. Katten elsket akvariefiskene :-) Den måtte selvsagt sjekke bak, under og oppå TV'en om den kunne få tak i dem noe sted:-)

Annonse

Det kan jo bli DRITLEKKERT med gipsplater, lister og ornamenter da! :) DET ville jeg hatt!

Jeg vil ha det rent - ikke ornamenter.

Du burde jo få seg en engelsk peis hvis du liker litt 'stæsj' - det er mange avbildet på den adressen jeg linker til. De er jo ganske flotte !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...