Gå til innhold

Til alle SierDuDet-fans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord) og mest berømte DOLeren...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

19

• SierDuDet

12

• Line

9

• Ha-vanskelig

5

Skrevet

Han er vel en av noen få, som kan kalles kul.. men at han er den mest berømte av de kule, er det ikke tvil om...

...årsaken til at han har havnet i den kategorien, er jo at han har en del morsomme innlegg/kommentarer.

Jeg syns forresten han bærer sitt enorme ego på en selvironisk og elegant måte, han blir sjelden plump...

Skrevet

...jeg syns nok at både Ulven og Altman, pluss et par av de kvinnelige nickene, også er i SDD-klassen... ;-)

Skrevet

...jeg syns nok at både Ulven og Altman, pluss et par av de kvinnelige nickene, også er i SDD-klassen... ;-)

Ja, det er mulig, men jeg synes nå alltid at SierDuDet blir nevnt... Han er på en måte "den store guden"!

Skrevet

Han er vel en av noen få, som kan kalles kul.. men at han er den mest berømte av de kule, er det ikke tvil om...

...årsaken til at han har havnet i den kategorien, er jo at han har en del morsomme innlegg/kommentarer.

Jeg syns forresten han bærer sitt enorme ego på en selvironisk og elegant måte, han blir sjelden plump...

Jamen, det er jeg enig i:-)

Skrevet

Det man ikke vet, har man ikke vondt av ;)

*ler*

Du som kjenner ham, er han sånn i RL også, sånn som han er her på DOL?

Skrevet

alt er relativt, men at mannen er dyktig til å kverulere, spissformulere og skrive er det liten tvil om...

men om han er den kuleste? tja, det er vel opp til enhver det:-)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg kjenner ikke SDD annet enn her fra DOL.

Av og til virker det som han lider av en form for personlighetsspaltning. hehe.

Hvordan han er i virkeligheten er ikke godt å vite...

Tror han er en stor guttunge med et forvokst ego. Av og til trenger empatiske, voksne egenskaper imidlertid til overflata, og det er jo et stort pluss.

Men ellers så er (var) han jo lett å tirre da. Bare en skjønte hvilke knapper en skulle trykke på, så hadde en underholdning i timevis...

Gjest Point Out
Skrevet

Det _minst- kule jeg kan tenke meg er folk som synes de selv alltid har rett og alltid er best.

Men folk har jo bestandig flokket seg om slike personligheter fra tidenes morgen. Det er alt for få som kan tenke selv. Ellers hadde vel ikke verken Jesus eller Hitler fått _så_ stor oppslutning. Mange tør ikke annet enn å være enig med det sotre flertall. Ingen tenker på at det er mange feiginger som holder kjeft selv selv omd e tenker sitt....

Skrevet

Det er vel ingen som har kåret hverken ham eller noen andre til det.

Jeg synes sånne opplegg er tåpelige.

Skrevet

Berømt, hehe... da tenker jeg på Lou Reed, Dronning Sonja, Kennedy, Palme, Beatles, Dostojevskij, Hamsun, Einstein, Keith Richard, Bob Dylan, Coca-cola...

Prøv å holde bakkekontakten. Nicket SierDuDet er en vanlig, anonym norsk fyr.

Skrevet

Det kan ikke beskrives - det må oppleves - gjennom mange år! :)

Skrevet

Det er vel ingen som har kåret hverken ham eller noen andre til det.

Jeg synes sånne opplegg er tåpelige.

vær litt snill med SDD i dag, Frisk/Asker tapte i går, så han er nok deprimert i dag...

Skrevet

Du som kjenner ham, er han sånn i RL også, sånn som han er her på DOL?

Ja, selvsagt :)

Skrevet

Han er vel grei nok, og til tider ganske underholdende. Blir noe daut uten, og grunnen til at han får slik oppmerksomhet er vel hyppigheten og det faktum at han svarer på stort sett alt.

Jeg har derimot andre som står høyere i kurs, når de tar seg tid til å sveipe innom :)

Skrevet

Det skal legges til at jeg ikke har noe som helst imot SierDuDet. Han spriter jo opp DOL....

Skrevet

Berømt, hehe... da tenker jeg på Lou Reed, Dronning Sonja, Kennedy, Palme, Beatles, Dostojevskij, Hamsun, Einstein, Keith Richard, Bob Dylan, Coca-cola...

Prøv å holde bakkekontakten. Nicket SierDuDet er en vanlig, anonym norsk fyr.

jaja.. men alle DOLere vet hvem han er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...