Gå til innhold

Til alle SierDuDet-fans

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

Fordi han blander sitt enorme ego og store selvtillit med en god porsjon selvironi og lav grad av selvhøytidelighet.

Jeg synes fyren er artig, klarer stort sett å holde en grei linje på seriøse/useriøse svar i forhold til innleggene han svarer på.

I tillegg har jeg truffet ham i RL - riktignok pratet vi ikke mye sammen - men han virker som en helt ålreit fyr, trivelig, humoristisk, omgjengelig og vennlig.

Tror nesten jeg er forelsket jeg.... ;-)

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

19

• SierDuDet

12

• Line

9

• Ha-vanskelig

5

Skrevet

Fordi han blander sitt enorme ego og store selvtillit med en god porsjon selvironi og lav grad av selvhøytidelighet.

Jeg synes fyren er artig, klarer stort sett å holde en grei linje på seriøse/useriøse svar i forhold til innleggene han svarer på.

I tillegg har jeg truffet ham i RL - riktignok pratet vi ikke mye sammen - men han virker som en helt ålreit fyr, trivelig, humoristisk, omgjengelig og vennlig.

Si meg - hva er det med dol. Bare MÅ man bli homo når man kommer hit?

Skrevet

Jeg liker ham. Store ord - sterke meninger, men har alltid en glimt i øyet.

Skrevet

Han er vel grei nok, og til tider ganske underholdende. Blir noe daut uten, og grunnen til at han får slik oppmerksomhet er vel hyppigheten og det faktum at han svarer på stort sett alt.

Jeg har derimot andre som står høyere i kurs, når de tar seg tid til å sveipe innom :)

"Jeg har derimot andre som står høyere i kurs, når de tar seg tid til å sveipe innom"

Ja hvem har ikke det?

Skrevet

Jeg liker ham. Store ord - sterke meninger, men har alltid en glimt i øyet.

Glimtet i øyet er vanskelig å se på dol.

Skrevet

Si meg - hva er det med dol. Bare MÅ man bli homo når man kommer hit?

Ta for sikkerhets skyld kan du ta homo-testen i tråden min...

Bare for å få bekreftet at DOL har gjort deg homo, mener jeg...;-)

Skrevet

Da må du få på deg de brillene som oppfatter selvironi, for det har SDD, og "glimt i øyet" har etter min mening mye med selvironi å gjøre.

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Hans er 18 cm, men min er 19! Forstå det den som kan!

Skrevet

Det er merkelig å oppleve denne beundringen rundt denne anonyme personen. Jeg blir forvirret av det. Har dere virkelig vært så lenge her, og så mye, at dere har sterke opplevelser av hverandre? De fleste har sikkert ikke en anelse om hvordan han ser ut. Jeg har ikke vært her mye, så for meg er han en ukjent anonym som skriver her når jeg er her. Vet ikke hva han driver med utenom det.

Skrevet

Ta for sikkerhets skyld kan du ta homo-testen i tråden min...

Bare for å få bekreftet at DOL har gjort deg homo, mener jeg...;-)

Så det sier du, ja :)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Fordi han er den eneste som kan sitte timesvis i arbeidstiden og surfe på internet.

Vi andre driver med litt andre ting i livet også da. Det gjør vel kan hende SDD også på fritida.

Får håpe det ikke er noe veldig viktig han får betalt for å passe på.... Han kan ikke gjøre en alt for god jobb nei!

Men på DOl er han tydeligvis 'konge'. Hvilket ettermæle...

Skrevet

*tørker en tåre*

Skrevet

Fordi han er den eneste som kan sitte timesvis i arbeidstiden og surfe på internet.

Vi andre driver med litt andre ting i livet også da. Det gjør vel kan hende SDD også på fritida.

Får håpe det ikke er noe veldig viktig han får betalt for å passe på.... Han kan ikke gjøre en alt for god jobb nei!

Men på DOl er han tydeligvis 'konge'. Hvilket ettermæle...

så du turte ikke stå frem med ditt vanlige nick nå nei...

lenge leve talefriheten...

Skrevet

Kanskje man heller skal si snert i replikken ;o)

Skrevet

jaja.. men alle DOLere vet hvem han er...

Det finner nok du også ut, om du drar på et av treffene som pleier å være i Oslo. Det er der de fleste har truffet hverandre, tror jeg.

Skrevet

Nei, jeg synes han derre Pappa Bjørn er mye kulere jeg. Så er han mye flinkere til stort sett alt ting. Han er vist egentlig en engel med fremstår som et menneske.

Skal vi se........... Da må jeg ned å forandre nicket til noe annet..............Anonym i dag er opptatt er det ikke?

Skrevet

Nei, jeg synes han derre Pappa Bjørn er mye kulere jeg. Så er han mye flinkere til stort sett alt ting. Han er vist egentlig en engel med fremstår som et menneske.

Skal vi se........... Da må jeg ned å forandre nicket til noe annet..............Anonym i dag er opptatt er det ikke?

Ja, pappa Bjørn er en höjdare! :)

*ÆRLIG MENT*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...