Gå til innhold

Til alle SierDuDet-fans

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

så du turte ikke stå frem med ditt vanlige nick nå nei...

lenge leve talefriheten...

Dette er mitt vanlige nick!

Om det hadde stått 'Anders' hadde det gjort noen forskjell? Jeg hadde vært like anonym for alle her inne allikevel...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

19

• SierDuDet

12

• Line

9

• Ha-vanskelig

5

Skrevet

Fordi han er den eneste som kan sitte timesvis i arbeidstiden og surfe på internet.

Vi andre driver med litt andre ting i livet også da. Det gjør vel kan hende SDD også på fritida.

Får håpe det ikke er noe veldig viktig han får betalt for å passe på.... Han kan ikke gjøre en alt for god jobb nei!

Men på DOl er han tydeligvis 'konge'. Hvilket ettermæle...

"Får håpe det ikke er noe veldig viktig han får betalt for å passe på.... Han kan ikke gjøre en alt for god jobb nei!"

Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er.

Skrevet

Jamen, det er jeg enig i:-)

Har ikke vært på dol så lenge mnen han skiller seg klart ut i mengen av husmødre og andre bedrevitere her inne.

Dessuten så har han satt opp ett treningsprogram heeeeeelt gratis så det så.......

Heia SDD..NEIER PENT!

Skrevet

Fordi han er den eneste som kan sitte timesvis i arbeidstiden og surfe på internet.

Vi andre driver med litt andre ting i livet også da. Det gjør vel kan hende SDD også på fritida.

Får håpe det ikke er noe veldig viktig han får betalt for å passe på.... Han kan ikke gjøre en alt for god jobb nei!

Men på DOl er han tydeligvis 'konge'. Hvilket ettermæle...

Skjønner godt at du ikke turte å stå for dette innlegget, ja.

Hva med å skrive møkka i en dagbok eller noe i stedet for å spy det ut her på DOL?

Skrevet

Har ikke vært på dol så lenge mnen han skiller seg klart ut i mengen av husmødre og andre bedrevitere her inne.

Dessuten så har han satt opp ett treningsprogram heeeeeelt gratis så det så.......

Heia SDD..NEIER PENT!

Har han satt opp treningsprogram? Hvor?

Skrevet

Fordi du er litt forelsket? ;-)

I SierDuDet?

Skrevet

Det er merkelig å oppleve denne beundringen rundt denne anonyme personen. Jeg blir forvirret av det. Har dere virkelig vært så lenge her, og så mye, at dere har sterke opplevelser av hverandre? De fleste har sikkert ikke en anelse om hvordan han ser ut. Jeg har ikke vært her mye, så for meg er han en ukjent anonym som skriver her når jeg er her. Vet ikke hva han driver med utenom det.

Han var visstnok på DOL-galleriet en stund....

Skrevet

Det finner nok du også ut, om du drar på et av treffene som pleier å være i Oslo. Det er der de fleste har truffet hverandre, tror jeg.

hehe.. som beboer i Oslo by burde jeg kanskje ta en tur... men jeg har nå ikke hørt om noe DOL-treff jeg!

Skrevet

hehe.. som beboer i Oslo by burde jeg kanskje ta en tur... men jeg har nå ikke hørt om noe DOL-treff jeg!

Det er bare å følge med det, så kan du slenge deg på et når det annonseres. Minitreff pleier det også å være.

Jeg har vært på to stortreff, og der var det masse trivelige folk å treffe. Noen finner man tonen og holder man kontakten med, andre ikke :)

Skrevet

Det er bare å følge med det, så kan du slenge deg på et når det annonseres. Minitreff pleier det også å være.

Jeg har vært på to stortreff, og der var det masse trivelige folk å treffe. Noen finner man tonen og holder man kontakten med, andre ikke :)

Det hadde kansje vært noe... selv om jeg tror jeg er en del yngre enn gjennomsnittsalderen her...

Skrevet

Det hadde kansje vært noe... selv om jeg tror jeg er en del yngre enn gjennomsnittsalderen her...

Tror de yngste som har vært der har vært rundt 15-16 år. Man bør vel være eldre om man skal feste, men på Minitreffene er det jo bare å ta en kopp kakao eller noe sånt :)

Skrevet

Tror de yngste som har vært der har vært rundt 15-16 år. Man bør vel være eldre om man skal feste, men på Minitreffene er det jo bare å ta en kopp kakao eller noe sånt :)

Jeg er da 21 år og gammel nok til å feste....

:-)

Skrevet

Det er merkelig å oppleve denne beundringen rundt denne anonyme personen. Jeg blir forvirret av det. Har dere virkelig vært så lenge her, og så mye, at dere har sterke opplevelser av hverandre? De fleste har sikkert ikke en anelse om hvordan han ser ut. Jeg har ikke vært her mye, så for meg er han en ukjent anonym som skriver her når jeg er her. Vet ikke hva han driver med utenom det.

Hva er DOL-galleriet?

Skrevet

Jeg er da 21 år og gammel nok til å feste....

:-)

Hehe, javel ;) Siden du sa du var så ung, gjettet jeg på en del år mindre ;)

Skrevet

Hva er DOL-galleriet?

Hvis du sender bilde av deg selv til Bassisten, får du tilgang til en internettside med bilde av mange DOLere.

Skrevet

I SierDuDet?

Selvsagt.

Men det er ikke noe å være flau over det. Det er med jevne mellomrom en del dolere som blir forelsket i meg. Gutter som jenter, doktorer som webbiser. Du er i godt selskap, kjære.

Skrevet

Si meg - hva er det med dol. Bare MÅ man bli homo når man kommer hit?

Det er helt omvent med meg.

Jeg var homo når jeg kom hit, men nå veit knapt gudene hva jeg er.

Skrevet

Berømt, hehe... da tenker jeg på Lou Reed, Dronning Sonja, Kennedy, Palme, Beatles, Dostojevskij, Hamsun, Einstein, Keith Richard, Bob Dylan, Coca-cola...

Prøv å holde bakkekontakten. Nicket SierDuDet er en vanlig, anonym norsk fyr.

"Lou Reed, Dronning Sonja, Kennedy, Palme, Beatles, Dostojevskij, Hamsun, Einstein, Keith Richard, Bob Dylan, Coca-cola..."

Det er lissom oss berømte. Meg og Bob!

Skrevet

vær litt snill med SDD i dag, Frisk/Asker tapte i går, så han er nok deprimert i dag...

I dag er en ny dag, og når jeg våkner skal jeg rett til Hamar for å se at Frisk fester grepet om 2. plassen!

Jeg var for øvrig ikke så veldig deppa etter mandagens kamp. Spillet holdt høy standard, vi var gode, og resultatet 4-1 lyver litt, selv om VIF vant fortjent. De klarte det vi ikke klarte; nemlig å score, men det var ingen flau forestilling på Jordal, og oppmuntrende sammenlignet med mye annet denne sesongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...