Gå til innhold

Til alle SierDuDet-fans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det _minst- kule jeg kan tenke meg er folk som synes de selv alltid har rett og alltid er best.

Men folk har jo bestandig flokket seg om slike personligheter fra tidenes morgen. Det er alt for få som kan tenke selv. Ellers hadde vel ikke verken Jesus eller Hitler fått _så_ stor oppslutning. Mange tør ikke annet enn å være enig med det sotre flertall. Ingen tenker på at det er mange feiginger som holder kjeft selv selv omd e tenker sitt....

Jeg var sikker på at grensen var nådd over her når jeg ble sammenlignet med Bob Dylan og Beatles, men jeg kan også kjøpe Jesus-teorien din.

For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning.

Jeg har for øvrig ikke alltid rett, men jeg har heller ikke alltid feil.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

19

• SierDuDet

12

• Line

9

• Ha-vanskelig

5

Skrevet

Jeg kjenner ikke SDD annet enn her fra DOL.

Av og til virker det som han lider av en form for personlighetsspaltning. hehe.

Hvordan han er i virkeligheten er ikke godt å vite...

Tror han er en stor guttunge med et forvokst ego. Av og til trenger empatiske, voksne egenskaper imidlertid til overflata, og det er jo et stort pluss.

Men ellers så er (var) han jo lett å tirre da. Bare en skjønte hvilke knapper en skulle trykke på, så hadde en underholdning i timevis...

Nja... jeg er ikke så lett å tirre, men det kan se sånn ut når jeg kjeder meg!

Man bør ikke tro alt man leser her inne, uansett hvor vannvittig det er.

Og det er vel egentlig dere andre som er lette å tirre om man vet hvilke knapper man skal trykke på...

...og det vet jeg :)

Skrevet

Ja, det er mulig, men jeg synes nå alltid at SierDuDet blir nevnt... Han er på en måte "den store guden"!

"Ja, det er mulig, men jeg synes nå alltid at SierDuDet blir nevnt... Han er på en måte "den store guden"!"

Jo lenger ned jeg kommer i dette innlegget, jo mer vannvittig blir det. Først Bob Dylan og Lou Reed, så Jesus, og nå jaggu også Gud.

Jeg kan ikke avkrefte Jesusteorien, men Gud er jeg ikke.

Du har for øvrig litt rett. Et par nick, f.eks. Mislykket, elsker meg veldig høyt, og drar meg fram i hvert bidige innlegg han skriver.

Skrevet

Har ikke vært på dol så lenge mnen han skiller seg klart ut i mengen av husmødre og andre bedrevitere her inne.

Dessuten så har han satt opp ett treningsprogram heeeeeelt gratis så det så.......

Heia SDD..NEIER PENT!

Bare hyggelig, og det er bare å spørre om det er noe.

Trening ble plutselig litt gøy å skrive om, nå som også jeg selv også har begynt å bevege på cella igjen!

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Nja... jeg er ikke så lett å tirre, men det kan se sånn ut når jeg kjeder meg!

Man bør ikke tro alt man leser her inne, uansett hvor vannvittig det er.

Og det er vel egentlig dere andre som er lette å tirre om man vet hvilke knapper man skal trykke på...

...og det vet jeg :)

Har du ikke evnen til å tenke den andre veien da?

At vi andre ikke er som du tror (paranoide idioter, hysteriske kvinnfolk osv i lange baner) bare fordi vi liker å provosere deg litt her inne?

Vi kjeder oss vi også av og til. Og akkuruat som deg er vi slik som vi er akkurat i det innlegget vi skriver da.

I virkeligheten er vi helt annerledes. Selvfølgelig. Herregud dette er et forum for anonyme sjeler. Klart det blir mange personlighetsskifter.

Hvorfor må du hele tiden slå fast at du er slik og ikke slik?

Og hvorfor kan du ikke bare slå deg til ro med at du aldri finner ut av hvordan vi andre er?

Du ser jo hvor feil vi tar av deg. Det forundrer meg at du gang på gang viser at du av en eller annen merkelig grunn ikke kan greie å snu det på hodet! Du tror like fullt at du har rett i dine karakteristikker av andre nick her inne.

Synes det er barnslig istedenfor å argumentere, å si at folk er paranoide, hysteriske osv.

Hadde du ventet at alle bare la seg flat for din kritikk uten å 'ta igjen' da eller?

Hvilken planet lever du på da mann?

Å være konge på DOL blir applaudert av mange som frekventerer sidene her. Av mer 'normale' folk så vil det vel bli sett på som litt latterlig. Litt lavpanne. Jeg er ikke videre stolt av å være her inne så mye. Menfor meg er det en tidtrøyte.

Skrevet

"Lou Reed, Dronning Sonja, Kennedy, Palme, Beatles, Dostojevskij, Hamsun, Einstein, Keith Richard, Bob Dylan, Coca-cola..."

Det er lissom oss berømte. Meg og Bob!

*knegg*

Skrevet

Hei,

Antakeligvis pga hans kvinnesyn, sterke debatt-teknikk, og aksept for andre.

Videre kan hans klare, logiske og sammenhengende "tale" trekkes frem som et pluss.

Sist men ikke minst: Vedkommende har et distansert og avbalansert forhold til DOL, og sliter nok ikke med et "eier-kompleks" i forhold til websiden.

Det er derfor forståelig at han er populær.

Med vennelig hilsen,

Skrevet

Selvsagt.

Men det er ikke noe å være flau over det. Det er med jevne mellomrom en del dolere som blir forelsket i meg. Gutter som jenter, doktorer som webbiser. Du er i godt selskap, kjære.

Jeg trodde jeg var forelsket i kjæresten min jeg, ikke i deg, men så feil kan man ta.

Skrevet

"Ja, det er mulig, men jeg synes nå alltid at SierDuDet blir nevnt... Han er på en måte "den store guden"!"

Jo lenger ned jeg kommer i dette innlegget, jo mer vannvittig blir det. Først Bob Dylan og Lou Reed, så Jesus, og nå jaggu også Gud.

Jeg kan ikke avkrefte Jesusteorien, men Gud er jeg ikke.

Du har for øvrig litt rett. Et par nick, f.eks. Mislykket, elsker meg veldig høyt, og drar meg fram i hvert bidige innlegg han skriver.

Satte jeg ikke "gud i gåseøyne"? Det er f.eks. Mislykket jeg tenker på...

Skrevet

Ja, pappa Bjørn er en höjdare! :)

*ÆRLIG MENT*

Enig med flisa!

Skrevet

Det er helt omvent med meg.

Jeg var homo når jeg kom hit, men nå veit knapt gudene hva jeg er.

Heheh... der har du den mest irriterende skrivefeilen jeg vet om ;)

(Som gjorde at jeg fant ut at noe var merkelig med en viss person jeg hadde kontakt med i et par år...)

Skrevet

Takk, kjære :)

Det skulle da bare mangle... ;) Kan vel ikke fortelle annet enn sannheten?

;o)

Skrevet

Si meg - hva er det med dol. Bare MÅ man bli homo når man kommer hit?

Hei,

Vet ikke. Men man møter åpenbart motstand hos "meningsjuntaen" på DOL hvis man ikke liker eller tenner på anal-sex.

Med vennlig hilsen,

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Selvsagt.

Men det er ikke noe å være flau over det. Det er med jevne mellomrom en del dolere som blir forelsket i meg. Gutter som jenter, doktorer som webbiser. Du er i godt selskap, kjære.

Fleip eller fakta?

Skrevet

Heheh... der har du den mest irriterende skrivefeilen jeg vet om ;)

(Som gjorde at jeg fant ut at noe var merkelig med en viss person jeg hadde kontakt med i et par år...)

+ d :)

Skrevet

+ d :)

Hehe... ja, jeg så det. Trykket for fort ;)

*Ler*

Kommer du ikke på Msn snart da? Lenge siden jeg har prata med deg nå..!

Skrevet

Hehe... ja, jeg så det. Trykket for fort ;)

*Ler*

Kommer du ikke på Msn snart da? Lenge siden jeg har prata med deg nå..!

Har jobbet hver natt nå, og har ikke msn her.

Men jeg har den på når jeg er hjemme! :)

Gjest mislykket
Skrevet

Hei,

Antakeligvis pga hans kvinnesyn, sterke debatt-teknikk, og aksept for andre.

Videre kan hans klare, logiske og sammenhengende "tale" trekkes frem som et pluss.

Sist men ikke minst: Vedkommende har et distansert og avbalansert forhold til DOL, og sliter nok ikke med et "eier-kompleks" i forhold til websiden.

Det er derfor forståelig at han er populær.

Med vennelig hilsen,

Hei!

Her er kanskje hans spesielle interesse for endetarmsåpningen også en mulig forklaring?

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Her er kanskje hans spesielle interesse for endetarmsåpningen også en mulig forklaring?

Vennlig hilsen

Hei,

Det er mulig. Det kan i midlertid virke som at det å tenne på/like analsex er et kriterium for aksept hos mange "dolere".

Videre er det viktig å inneha følgende kvaliteter: Være unyansert og helst litt ubalansert, være usaklig, frekk, og helst litt vulgær, samt være enig med etablerte "småkonger".

Slik kan man oppnå en viss status på DOL.

Med vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...