Gå til innhold

Til alle SierDuDet-fans

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket
Skrevet

Hei,

Det er mulig. Det kan i midlertid virke som at det å tenne på/like analsex er et kriterium for aksept hos mange "dolere".

Videre er det viktig å inneha følgende kvaliteter: Være unyansert og helst litt ubalansert, være usaklig, frekk, og helst litt vulgær, samt være enig med etablerte "småkonger".

Slik kan man oppnå en viss status på DOL.

Med vennlig hilsen,

Hei!

Dessuten er det ikke umulig at SDDs rasistiske uttalelser er blitt godt mottatt hos hans/hennes likesinnede.

Vennlig hilsen

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

19

• SierDuDet

12

• Line

9

• Ha-vanskelig

5

Skrevet

Hei!

Dessuten er det ikke umulig at SDDs rasistiske uttalelser er blitt godt mottatt hos hans/hennes likesinnede.

Vennlig hilsen

Hei,

Jeg har ikke selv lest slike uttalelser her på DOL. Hvis det kommer fra SDD er det sikkert bare "sleiv-bemerkninger". Jeg ser liten grunn til å ta slike bemerkninger alvorlig...da med henblikk på personen bak slike innlegg...lite kraft bak en slik penn. Veldig få vil føle seg truet av slike bemerkninger på DOL... hvilket ikke er tilfellet når man har et "u-dolsk" syn på for eksempel analsex.

Om slikt gjør en pop på DOL...tja...jeg vet ikke.

Det j e g synes er interessant med tråder som denne, er "eier-komplekset" enkelte ser ut til å slite med. Det at man roper seg selv ut som konge av DOL tyder på eiersyke og en desperat avhengighet av å bli likt. Det uforståelige er at de virkemidlene som blir benyttet (usaklighet, uforskammethet,vulgæritet) fører til en mytisk heltestatus.

Med vennlig hilsen,

Gjest mislykket
Skrevet

Hei,

Jeg har ikke selv lest slike uttalelser her på DOL. Hvis det kommer fra SDD er det sikkert bare "sleiv-bemerkninger". Jeg ser liten grunn til å ta slike bemerkninger alvorlig...da med henblikk på personen bak slike innlegg...lite kraft bak en slik penn. Veldig få vil føle seg truet av slike bemerkninger på DOL... hvilket ikke er tilfellet når man har et "u-dolsk" syn på for eksempel analsex.

Om slikt gjør en pop på DOL...tja...jeg vet ikke.

Det j e g synes er interessant med tråder som denne, er "eier-komplekset" enkelte ser ut til å slite med. Det at man roper seg selv ut som konge av DOL tyder på eiersyke og en desperat avhengighet av å bli likt. Det uforståelige er at de virkemidlene som blir benyttet (usaklighet, uforskammethet,vulgæritet) fører til en mytisk heltestatus.

Med vennlig hilsen,

Hei!

Jeg er enig i at en signatur som SDD ikke har særlig injuirerende kraft. Likevel synes jeg det er riktig av WebMaster å fjerne innlegg som er rasistiske. Også om det er snakk om vulgære oppgulp.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Jeg er enig i at en signatur som SDD ikke har særlig injuirerende kraft. Likevel synes jeg det er riktig av WebMaster å fjerne innlegg som er rasistiske. Også om det er snakk om vulgære oppgulp.

Vennlig hilsen

Hei,

Det kan vi enes om, om ikke annet.

Det er fremdeles en kompleks gåte for meg hvordan forfattere av en slik type innlegg oppnår heltestatus.

Med vennlig hilsen,

• 3 år senere...
Skrevet

Hvis du sender bilde av deg selv til Bassisten, får du tilgang til en internettside med bilde av mange DOLere.

Man får bare tilgang hvis man har et fast nick og har vært på dol en god stund

Skrevet

Hvis du sender bilde av deg selv til Bassisten, får du tilgang til en internettside med bilde av mange DOLere.

*lol* hvordan i all verden har jeg klart å havne i en tråd som er 3 år gammel???

Skrevet

Nei, jeg synes han derre Pappa Bjørn er mye kulere jeg. Så er han mye flinkere til stort sett alt ting. Han er vist egentlig en engel med fremstår som et menneske.

Skal vi se........... Da må jeg ned å forandre nicket til noe annet..............Anonym i dag er opptatt er det ikke?

Du er gjennomskuet.

Skrevet

*lol* hvordan i all verden har jeg klart å havne i en tråd som er 3 år gammel???

Du er i en tidsmaskin.

Gjest Liza i London
Skrevet

Morsomt aa se et saa gammelt innlegg vaakne igjen.

SDD er en ganskse saa skjoenn personlighet.

Sleivkjeftet,ja!

humor og ironi:ja!

Alvor og omtanke:ja!

Han er faktisk - etter min mening - en av de beste her paa DOL.

Gutten har dybde - selv om han ofte forsoeker aa skjule det. Og naar han gjoer det,saa er han faktisk morsom.

"oensker at SDD var naermere iblandt - han ville vaert en god venn aa ha naar livet ikke er lett*

Skrevet

Sleivkjeftet,ja!

Gutten har dybde - selv om han ofte forsoeker aa skjule det. Og naar han gjoer det,saa er han faktisk morsom.

"oensker at SDD var naermere iblandt - han ville vaert en god venn aa ha naar livet ikke er lett*

Er livet tungt?

*ikke så redd i natt og dessuten er Bella ute og flyr om nettene og der ikke*

Gjest Liza i London
Skrevet

Er livet tungt?

*ikke så redd i natt og dessuten er Bella ute og flyr om nettene og der ikke*

Nei. Livet er ikke tungt naa.

men da det var det - da var baade boella og SDD,og mange,mange andre "redingsplanken" min.

DOL var annederledes da - ihvertfall synes jeg det.

SDD viste en varme og omtanke som kanskje mange ikke forbinder med ham naa.

Paa en maate er jeg veldig "glad i ham" - selv om jeg aldri har moett ham.

Skrevet

Nei. Livet er ikke tungt naa.

men da det var det - da var baade boella og SDD,og mange,mange andre "redingsplanken" min.

DOL var annederledes da - ihvertfall synes jeg det.

SDD viste en varme og omtanke som kanskje mange ikke forbinder med ham naa.

Paa en maate er jeg veldig "glad i ham" - selv om jeg aldri har moett ham.

Det var godt å høre! :)

Hvis det er samme SDD som er nå, så har jeg opplevd hans trøstende side og! Må være et spesiellt menneske. Og Bella og. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne iblant! Godt de finnes!

Gjest Liza i London
Skrevet

Det var godt å høre! :)

Hvis det er samme SDD som er nå, så har jeg opplevd hans trøstende side og! Må være et spesiellt menneske. Og Bella og. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne iblant! Godt de finnes!

Det er tordenvaer her og pc'en lider litt under det!

Haaper jeg treffer rett med svaret mitt.

Det er mange gode mennesker her,boella, frosken,birdie - og mange andre.

Men DOL har blitt et "jatte sted" - saann stort sett.

Jeg ville aldri skrevet et serioest innlegg her naa,slik jeg kunne gjoere for noen aar siden!

Trist men sant.

Men - tilbake til SDD - han har andre kvaliteter enn anal sex

Skrevet

Jeg ville aldri skrevet et serioest innlegg her naa,slik jeg kunne gjoere for noen aar siden!

Trist men sant.

Har skjønt såpass.. Han er mer kjernekar enn han vil innrømme! Skjønner hva du mener, Dol, selvom jeg ikke har vært her mer enn et års tid. Har forandret seg i den tiden og.

Men gode mennesker er her enda, og har fått mye støtte i vanskelige dager og netter. Skulle gjerne opplevd "glanstiden", men ville ikke vært foruten nå!

PS Ikke send tordenværet over nordsjøen er du snill, nok med regnet synes jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sleivkjeftet,ja!

Det var da en snål tråd å se her nå snart 4 år etter. :)

Isj. Jeg er ikke noe god til å lese pene ord om meg selv, og jeg vet aldri hva jeg skal svare. Dessuten blir jeg småflau/rørt.

Men det er veldig hyggelig å høre sånn mitt på natta likevel - det skal dere vite. :)

Skrevet

Isj. Jeg er ikke noe god til å lese pene ord om meg selv, og jeg vet aldri hva jeg skal svare. Dessuten blir jeg småflau/rørt.

Men det er veldig hyggelig å høre sånn mitt på natta likevel - det skal dere vite. :)

Synes du klarte den bra jeg! Og ta de til deg du, de er vel fortjent!

Gjest grønnte
Skrevet

Du er en ordentlig god gutt, du. :o)

Takk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes du klarte den bra jeg! Og ta de til deg du, de er vel fortjent!

Takk, og ha en fortsatt fin natt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trist men sant.

"Men - tilbake til SDD - han har andre kvaliteter enn anal sex"

Så sant som det er sagt!

Jeg er også veldig opptatt av intimbarbering. :)

Gjest grønnte
Skrevet

"Men - tilbake til SDD - han har andre kvaliteter enn anal sex"

Så sant som det er sagt!

Jeg er også veldig opptatt av intimbarbering. :)

Og så mange, mange flere kvaliteter..

En kjernekar, en riktig svigermors drøm..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...