Gjest virus eller ikke Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 fått mail fra en venn om virus,filen jdbgmgr.exe,skal slettes.Ser ut som en teddybjørn.Er det virus eller ikke?For nå har jeg fått fra en annen venn at den ikkee må slettes,fordi det trengs i windows... filen er slettet den,har jeg blir lurt jeg også? 0 Siter
molli Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Ja, det er virus. Mener jeg leste det et sted på nettet, var det på Symantec.no eller noe tro? Eller Telenor? 0 Siter
Amiga Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Det er en Hoax, filen er en systemfil og skal ikke slettes. 0 Siter
Femma Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Les dette: http://www.virus112.no/index.php?page=artikel&artid=547 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Det er en luring, du skla ikke slette noe. Den er ikke viktig, hvis du ikke driver med Javaprogrammering. Mange har sletta den uten å merke noe feil etterpå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 I am the UNIX incarnation of the famous Teddy Bear virus. To be effective I need your help. Please delete some random system files and forward this to everyone in your address book! Thanx in advance, The UNIX Teddy Bear Virus ******* Sorry, greide ikke motstå fristelsen. :-) 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Jepp, du er blitt lurt. Det finnes flere lignende hoaxer der du rådes å slette en fil. IKKE slett noe er mitt råd. Hoaxet du er blitt utsatt for gjør noe med filnavnene. Jeg mener å ha lest at filen du slettet er nødvendig for Windows for å håndtere lange filnavn på en grei måte. // www.kengun.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.