Gå til innhold

Kvinners "mellomkjøtt"

Anbefalte innlegg

Før i væla, så fortalte de store gutta meg at jenters viktigste kroppsdel var det såkalte "mellomkjøttet"... for hvis de ikke hadde hatt det så hadde f**ta og ræva gått i ett...

Det slår meg at denne gamle fine humoren i moderne anal-tider har mistet noe av sin effekt...

Nå har visst ikke denne hudbiten noen misjon lenger... eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91139-kvinners-mellomkj%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det får meg til å tenke ei vise... "Gamla kom inn, og ingen ba'a sitta, dermed vart'a ståendes der å klø sæ på..... eh..gamla kom inn" osv..osv

...tror det er Prøysen... *LOL*

er det ikkje. Strofa er såkalla folkedikting, og eksisterer i oppskrifter frå 1800-talet:

Kjeringi sat og mjølka seg te graut

Fekk ho sjå ein kuk som uti vatnet flaut.

Kjeringi kasta byttur og spann

for å få kara kuken i land.

Gamla kom inn, og ingen ba ho sitta,

difor vart ho ståande og kleie seg i fitta.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...