Gå til innhold

Opera 7 Final for Windows er ute

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har det på samme måten :)

Hva er skins?

Men jeg lastet ned Opera 7 tidligere i dag, og den var jaggu lekker!

Aner ikke hva jeg kan gjøre som jeg ikke kunne gjøre før, men den var jævla snerten. Bare utseende gjør den verdt å prøves en stund!

Hva er skins?

Men jeg lastet ned Opera 7 tidligere i dag, og den var jaggu lekker!

Aner ikke hva jeg kan gjøre som jeg ikke kunne gjøre før, men den var jævla snerten. Bare utseende gjør den verdt å prøves en stund!

Skins er utseende - knappene, fargene på bakgrunner og sånt ...

Høyreklikk en ledig plass på verktøylinja og velg "Get skins"

Mye lækkert ja :)

Skins er utseende - knappene, fargene på bakgrunner og sånt ...

Høyreklikk en ledig plass på verktøylinja og velg "Get skins"

Mye lækkert ja :)

Får sjekke når jeg kommer hjem.

Uansett så likte jeg den nye Operan. Jeg likte ikke den gamle, og har derfor holdt meg til IE. Tror nok IE nå har sunget sin siste sang på min maskin.

Hvordan er mailen til Opera? Jeg er litt lei Outlooken også, og det skader jo ikke å kvitte seg med noen Bill Gates produkter.

Finnes det noen e-post klienter som er bedre enn Outlook?

Får sjekke når jeg kommer hjem.

Uansett så likte jeg den nye Operan. Jeg likte ikke den gamle, og har derfor holdt meg til IE. Tror nok IE nå har sunget sin siste sang på min maskin.

Hvordan er mailen til Opera? Jeg er litt lei Outlooken også, og det skader jo ikke å kvitte seg med noen Bill Gates produkter.

Finnes det noen e-post klienter som er bedre enn Outlook?

Jeg har brukt Eudora, men nå kommer jeg til å bruke Opera til alt utenom njusing. Mailprogrammet er kjempebra - jeg er iallefall fornøyd.

Jeg har brukt Eudora, men nå kommer jeg til å bruke Opera til alt utenom njusing. Mailprogrammet er kjempebra - jeg er iallefall fornøyd.

Så Opera har et mailprogramm som man kan legge på skrivebordet og bare klikke seg inn på uten å måtte logge seg inn på en eller annen side (som f.eks. hotmail)?

Isåfall: Fikk jeg med denne når jeg lastet ned Opera 7.0?

Så Opera har et mailprogramm som man kan legge på skrivebordet og bare klikke seg inn på uten å måtte logge seg inn på en eller annen side (som f.eks. hotmail)?

Isåfall: Fikk jeg med denne når jeg lastet ned Opera 7.0?

Du åpner HOTLIST fra menylinjen - da får du opp bokmerkene dine, kontaktene dine, history, mail m.m. Mailprogrammet er altså innebygd i Opera og har du lastet ned Opera så har du også mailprogrammet - skikkelig snedig. Når du skriver en mail kan du manøvrere mellom mailen og surfevinduene, det er fabelaktig.

Annonse

Du åpner HOTLIST fra menylinjen - da får du opp bokmerkene dine, kontaktene dine, history, mail m.m. Mailprogrammet er altså innebygd i Opera og har du lastet ned Opera så har du også mailprogrammet - skikkelig snedig. Når du skriver en mail kan du manøvrere mellom mailen og surfevinduene, det er fabelaktig.

Dette skal sjekkes ut!

Vet du om man skal velge med eller uten java (ja, jeg har ikke peiling, jeg vet det), og når man velger Norway, skal det være HTTP eller den andre FTP?

Jeg valgte http, men det var fordi jeg ikke aner hva ftp er, og http står det jo i det minste i alle webadresser.

Jeg tok med java.

Vet du om man skal velge med eller uten java (ja, jeg har ikke peiling, jeg vet det), og når man velger Norway, skal det være HTTP eller den andre FTP?

Java er ikke strengt tatt nødvendig, men kan være kjekt å ha. Sitter du med modemoppkobling velger du uten (mye mindre nedlasting), har du bredbånd tar du med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...