amber sun Skrevet 28. januar 2003 Del Skrevet 28. januar 2003 Noen som vet om hvilken lov som omhandler dette med utbetaling av lønn i en sykemeldingsperiode? Har prøvd å finne noe, men finner ingenting. Har en lovbok her hjemme, men i Arbeidsmiljøloven står det ikke noe om dette (som jeg kan finne, ihvertfall), og noe trygdelov e.l. finner jeg heller ikke. Saken er at jeg for tiden er sykemeldt (2 uker), og ikke vet om jeg har krav på lønn i denne perioden. Dette fordi jeg ikke jobber faste timer, bare omtrent 20 timer i uka, det kan være +/- noen timer fra uke til uke. Dette settes opp fortløpende. Jeg er også fortsatt i den 6 mnd prøveperioden, men det har vel ikke noe å si (?) Noen som kan hjelpe her? Fins det noen lov som omhandler når en har rett på lønn under sykemelding? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91154-l%C3%B8nn-i-sykemeldingsperiode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.