Gå til innhold

To blå!!!!


Venus

Anbefalte innlegg

Tenk, vi fikk to knallblå streker i dag!!!!! Endelig skulle vi få lønn for alt strevet! Etter mange mislykkede forsøk og avbrutte forsøk, skulle det altså endelig klaffe for oss!!!

Jeg er graviiiiiid...... hvilket flott ord! Har veldig ømme pupper og er litt trøtt på "rare" tidspunkter, ellers ingen symptomer.

Den lille hemmeligheten er fortsatt vår, skal fortelle våre nærmeste når jeg får svar på HCG-prøven på fredag. Jeg kjenner det kribler, har bare lyst å kjøpe mammabukse med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Venus

    29

  • Margreth

    2

  • Borealis

    1

  • salka

    1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Rachel2

GRATULERER VENUS!

Så kjekt å lese at det ble to blå på dere etter mye strev.

Gratulerer og lykke til med å få voksende mage som du skal ha mamma-bukse til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan og gratulerer så mye med de to etterlengtede knallblå strekene. Det lønner seg å aldri gi opp. Lykke til framover, Venus.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig gode nyheter! Jeg kjenner at det kribler selv! Du har vært hos Maigaard ikke sant? Og HM i Larvik? Var det 4de forsøket? Må jo si at det gir meg håp også!

lykke til videre!!

Mange klemmer fra kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nord-Trønder

Gratulerer kjære deg!

Ikke noe er mer fantastisk enn når det uvirkelige blir virkelig!

Dere går en fantastisk tid i møte, målet er nådd, ventetiden er over og nå er det bare å surfe inn de siste månedene. Kjøp deg mammabukse du og har du sett alt det lekre de har i bitte-bitte små størrelser. Nå kan du endelig kjøpe litt for du kommer til å trenge det.

Den lille i min mage har nettopp voknet og hilser med noen kraftige spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så hjerteligst mye!

Ingenting er bedre enn ufb-historier med lykkelig slutt (eller begynnelse alt etter hvordan man ser det....)!!

Mange klemmer til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅÅÅ MYE!!

Det er så godt å se at det er noen som lykkes med dette her! Det gir meg ekstra lyst og pågangsmot til å fortsette å nå målet vårt:o)

Nå skal du bare slappe av og nyte, det har du fortjent og det er deg vel undt!!

Ønsker deg selvfølgelig lykke til. Klem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...