Gå til innhold

To blå!!!!


Venus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Venus

    29

  • Margreth

    2

  • volvo1365380397

    1

  • ekre

    1

Gratulerer kjære deg!

Ikke noe er mer fantastisk enn når det uvirkelige blir virkelig!

Dere går en fantastisk tid i møte, målet er nådd, ventetiden er over og nå er det bare å surfe inn de siste månedene. Kjøp deg mammabukse du og har du sett alt det lekre de har i bitte-bitte små størrelser. Nå kan du endelig kjøpe litt for du kommer til å trenge det.

Den lille i min mage har nettopp voknet og hilser med noen kraftige spark.

Takk, du!!!! Så du kjenner det sparker der inne - fantastisk!!! Jeg kommer etter!!!

Klem fra en sør-trønder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så hjerteligst mye!

Ingenting er bedre enn ufb-historier med lykkelig slutt (eller begynnelse alt etter hvordan man ser det....)!!

Mange klemmer til deg fra

Kjære deg! Leste akkurat at du måtte avbryte forsøket. Jeg måtte også avbryte tidligere i høst pga. manglende eggproduksjon. Hadde også ett stort egg. Fant aldri ut om dette egget var noe tess, da jeg har tette eggledere og mannen har tette sædledere! Lykke til med prosjektet!

GOD FORNØYELSE! STÅ PÅ!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!!

Been there, done that!!

Vet hvilken følelse det er!!

Gleder meg på deres vegne!

Lykke til videre!!

klem fra

Takk igjen - vi er både "her og der" vi :-))

Ønsker deg masse masse lykke til med forsøket, sender deg en mail!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*GRATULERER*

Så koselig Venus!!!

Lykke, lykke til i den spennende tiden dere har forran dere!!

Hei du, så du er fortsatt innom.... Hadde forresten trodd vi skulle høre mer fra deg i tiden utover.....

TAKK!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅÅÅ MYE!!

Det er så godt å se at det er noen som lykkes med dette her! Det gir meg ekstra lyst og pågangsmot til å fortsette å nå målet vårt:o)

Nå skal du bare slappe av og nyte, det har du fortjent og det er deg vel undt!!

Ønsker deg selvfølgelig lykke til. Klem fra meg....

Takk! Ja, tenk endelig var det min til til å skrive en gladmelding!!! Håper andre også har krefter nok til ikke å gi opp. Det blir det ihvertfall ikke barn av.....med noen unntak, da...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!

Tusen takk, du! Jeg sender over masse blått støv til deg! Håper inderlig at det går veien for dere også! Vi mailes!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER, og lykke til med handelen av mammabukse. Det er vel noen uker til du trenger den ennå, men det er veldig kjekt den dagen du kan vise hele verden en stor mage. Håper du får et fint svangerskap, men det er utrolig hva vi ufb tåler av kvalme,vondter og plager etter alt vi har vært igjennom. Nok en gang gratulerer, og lykke til videre til dere alle tre.

Ja bare kom igjen...kvalme, svimmelhet, hovne bein, bekkenløsning (au!) you name it!!! Det er bare bevis for at det er en baby i magen!

Tusen takk!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! Er så glad for hver gang noen forteller at de har lykkes! Det gir håp til oss andre. Ønsker dere all mulig lykke og glede fremover!

Tusen takk! Noen trenger flere forsøk enn andre, men som jeg har sagt før: det gjelder å ikke miste motet. Sjansen er like stor 1. og 5. forsøk, så lenge man har egg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt på deg Venus!

Jeg er ikke så mye innom her lenger...også lyser denne meldingen mot meg i kveld!

GRATULERER SÅ MASSE MASSE!!!Det var en kjempehyggelig nyhet! Dette unner jeg dere.

Lykke til!

Masse klemmer fra

Ja, tenk at vi klarte det vi også!!!!! Endelig!!! Tusen takk skal du ha!

Du koser deg vel med nurket - 4 uker nå???

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med to blå! Det er godt å sjå at det lykkes for noen, og at det gir håp om å lykkes for flere.

Takk! Du må ikke gi opp!!! Stå på!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye ! Hehe, jeg kjenner igjen behovet for å kjøpe mammabukse så fort som mulig *ler*. Jeg kjøpte mammabukse i uke 10 da jeg var gravid. Men jeg kjøpte Gravid-blader med en gang.

Lykke til videre !

Klem

På den ene side vil jeg kose meg med hemmeligheten i magen, men på den andre side vil jeg kjøpe mammabukse for å stikke magen rett ut. Får vel vente noen uker, MEN bladet GRAVID står i alle kjosker med mitt navn på, faktisk. Det skal jeg ihvertfall kjøpe!

Tusen takk, Tillajo!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! Endelig noen som har fått det til. Synes jeg ikke har sett noen på lenge, gleder meg med deg.

Hilsen Corsica

Ja, jeg tror det var årets første her inne, men det var på høy tid synes vi, da! Sender over gode vibber, og ønsker deg masse lykke til på neste forsøk!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!Må du få en fin tid fremover!!

Klem

Tusen takk, du! Og lykke til til deg også hvor enn du er i denne karusellen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei venus

det var jammen på tide at vi fikk en tilbakemld. fra deg....

GRATULERER!!!!!!

klem fra

Hei du!!!!!!!!!!! Ja tenk, nå har jeg sett to blå 3 ganger denne uken - er det ikke fantastisk? Har tatt blodprøve i dag.....veldig spent.... Vi mailes!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Venus,

Gratulerer så utrolig masse, endelig viser verden at det finnes litt rettferdighet.

Gleder meg til å høre resultatet av HCG testen, tenk om du har tre små gull i magen :)

Klem fra Maye

Verden viser ikke rettferdighet før du, og alle andre her inne, får det høyeste ønsket oppfylt! Tenker masse på deg, og sier tvi tvi til neste forsøk - da sitter'n!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære du! Ja vi har vært hos Maigaard, og dette var siste forsøk i 3-pakningen. Var ikke hos HM denne gangen, da jeg syntes det ble veldig slitsomt og stressende å kjøre helt til Larvik. Hadde hun holdt til her i Oslo hadde jeg ikke nølt med å gå hos henne. Jeg hadde akupunktur i DK før og etter innsetting - man vil aldri få svar på om det var dette som gjorde susen..... Jeg har tatt det veldig med ro denne gangen, stille på jobb fra tidlig i desember, var sykemeldt i 2 uker fra uttak. Lå på sofaen og koste meg. Har tatt Albyl E fra sprøytestart, endel vitaminer, denne gang fikk jeg Crinone gel som er mye mer "renslig". Det beste med hele forsøket var at jeg hadde så mange bra egg som var like store denne gang. Stor opptur fra forrige forsøk som ble avbrutt pga. manglende eggproduksjon. Det ble også utført hatching på de 3 (!) som ble tilbakeført.

Når er det du setter igang igjen? Kommer til å følge deg, Kul!

Klem fra

Hei kjære deg!

Du verden tenk at du har tatt deg tid til å svare alle sammen her! Vi skal reise 11/2 faktisk. Skal bruke Annie etter tips fra deg. Sjekket faktisk litt på ettet etter akupunktører i Århus før det. Kjempe fint at Annie kommer til klinikken. Skal også få "lov" til å sette tilbake tre egg denne gangen, så jeg håpre at det er nok å ta av. Sist forsøk var det 8 ut, alle befruktet, ingen i frysen to tilbake som hadde delt seg i 3 og 6 etter tre dager. Jeg ble skuffet over delingen, men fårstår det sånn at det er håp for middels kvalitets egg også. 3 og siste forsøk i pakken vår også. Vet ikke om det blir det siste enda (4 totalt) Er jo snart 37 år, så det tikker..... Går til HM i forkant nå, har ikke så lang vei som deg. Utrolig deilig at du har klart det nå! Ønsker deg massevis av lykke til fremover. Det blir spennende med første UL!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at vi klarte det vi også!!!!! Endelig!!! Tusen takk skal du ha!

Du koser deg vel med nurket - 4 uker nå???

Klem fra

Hei Venus.

Jepp, vi koser oss veldig med lille Marit vi. Hun har litt magesmerter, men heldigvis ikke så ille som broren hadde. Denne natta har vi sovet ganske godt.

Hun er kjempesøt, spiser og vokser og er ei skikkelig kosejente!

Fint at hcg-en bra bra!

Fortsatt lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...