Gå til innhold

To blå!!!!


Venus

Anbefalte innlegg

GRATULERER, og lykke til med handelen av mammabukse. Det er vel noen uker til du trenger den ennå, men det er veldig kjekt den dagen du kan vise hele verden en stor mage. Håper du får et fint svangerskap, men det er utrolig hva vi ufb tåler av kvalme,vondter og plager etter alt vi har vært igjennom. Nok en gang gratulerer, og lykke til videre til dere alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Venus

    29

  • Margreth

    2

  • AAA

    1

  • Nord-Trønder

    1

Mest aktive i denne tråden

volvo1365380397

Hipp hurra! Er så glad for hver gang noen forteller at de har lykkes! Det gir håp til oss andre. Ønsker dere all mulig lykke og glede fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt på deg Venus!

Jeg er ikke så mye innom her lenger...også lyser denne meldingen mot meg i kveld!

GRATULERER SÅ MASSE MASSE!!!Det var en kjempehyggelig nyhet! Dette unner jeg dere.

Lykke til!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ! Hehe, jeg kjenner igjen behovet for å kjøpe mammabukse så fort som mulig *ler*. Jeg kjøpte mammabukse i uke 10 da jeg var gravid. Men jeg kjøpte Gravid-blader med en gang.

Lykke til videre !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest corsica

Gratulerer så mye ! Hehe, jeg kjenner igjen behovet for å kjøpe mammabukse så fort som mulig *ler*. Jeg kjøpte mammabukse i uke 10 da jeg var gravid. Men jeg kjøpte Gravid-blader med en gang.

Lykke til videre !

Klem

Jeg har funnet ut at de gravid-bladene er veldig fristene, ja. Og jeg er langt unna graviditet ennå.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Venus,

Gratulerer så utrolig masse, endelig viser verden at det finnes litt rettferdighet.

Gleder meg til å høre resultatet av HCG testen, tenk om du har tre små gull i magen :)

Klem fra Maye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, dette var fortjent!

KLem fra

Tusen takk, Godthåp! Og lykke til videre i svangerskapet til deg også! Du er jo snart halvveis, du!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det har du fortjent :-)

Tusen takk, Eljo! Ja det har vært mange oppturer og nedturer. Dette gamet er ikke for pingler!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Venus!

Gratulerer så mye med 2 blå!

Er så glad på dine vegne!

Lykke til med voksende mage!

Gratulasjonsklem fra

Takk, takk! Vi har jo "prøverørt" sammen noen ganger, din støtte har vært god å ha! Og tenk, nå er vi gravide begge to! Lykke til videre, vi må oppdatere hverandre!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Venus:-)

Stor klem fra

Tusen takk, du!! Du er vel tvillingmamma snart, eller var det 1 som vokser i magen? Lykke til videre!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER VENUS!

Så kjekt å lese at det ble to blå på dere etter mye strev.

Gratulerer og lykke til med å få voksende mage som du skal ha mamma-bukse til!

Tusen takk!

Tenker jeg drøyer noen dager før mammabuksen kjøpes, jeg er så trøtt at jeg knapt nok orker å gå i en butikk etter arbeidstid :-))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan og gratulerer så mye med de to etterlengtede knallblå strekene. Det lønner seg å aldri gi opp. Lykke til framover, Venus.

Hilsen

Tror faktisk jeg har lært litt av den staheten fra deg. Den som gir seg har faktisk tapt!!!

Takk skal du ha, og lykke til videre i sv.skapet!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Ønsker deg et flott svangerskap!

*klem*

Takk skal du ha. Det er i hvertfall flott foreløpig - svever rundt på rosa skyer og bare gliser....

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig gode nyheter! Jeg kjenner at det kribler selv! Du har vært hos Maigaard ikke sant? Og HM i Larvik? Var det 4de forsøket? Må jo si at det gir meg håp også!

lykke til videre!!

Mange klemmer fra kul

Hei kjære du! Ja vi har vært hos Maigaard, og dette var siste forsøk i 3-pakningen. Var ikke hos HM denne gangen, da jeg syntes det ble veldig slitsomt og stressende å kjøre helt til Larvik. Hadde hun holdt til her i Oslo hadde jeg ikke nølt med å gå hos henne. Jeg hadde akupunktur i DK før og etter innsetting - man vil aldri få svar på om det var dette som gjorde susen..... Jeg har tatt det veldig med ro denne gangen, stille på jobb fra tidlig i desember, var sykemeldt i 2 uker fra uttak. Lå på sofaen og koste meg. Har tatt Albyl E fra sprøytestart, endel vitaminer, denne gang fikk jeg Crinone gel som er mye mer "renslig". Det beste med hele forsøket var at jeg hadde så mange bra egg som var like store denne gang. Stor opptur fra forrige forsøk som ble avbrutt pga. manglende eggproduksjon. Det ble også utført hatching på de 3 (!) som ble tilbakeført.

Når er det du setter igang igjen? Kommer til å følge deg, Kul!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...