Gå til innhold

Ditt ryddige jeg

Anbefalte innlegg

Gjest noen lest den?
Skrevet

Er det noen som har lest denne boken? Den hadde nok vært mitt i blinken for meg.

Ser at den nå koster kr 198 på en internettbokhandel. Men kanskje noen her har lest den og kan anbefale den eller ikke...

Gjest et rotehue
Skrevet

Den anbefales! Jeg har kjøpt den og lest deler av den (man trenger ikke lese den fra perm til perm), og har plukket ut mange gode råd. Ikke minst er den til god inspirasjon.

Du kan trygt kjøpe den, den er vel verdt pengene!

Skrevet

I slike tilfeller pleier jeg låne den på bibilioteket først for å se om den er noe å spandere penger på.

Er jo slike bøker en tar fram gang etter gang. Men siden plassen i bokhylla er heller dårlig, har jeg begynt med denne strategien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...