Gå til innhold

Spør for en kompis

Anbefalte innlegg

Får du bootet opp nyere maskiner uten tastatur? Synes å huske at de pleide å stoppe opp med "missing keyboard or keyboard error" før innlastingen av os'et? Mulig jeg er litt rusten :-)

"............"

Det varierer veldig. Her for et par uker siden sleit jeg med en maskin som bare nektet å starte i det hele tatt, uten feilmelding eller noe.

Jeg har også en gammel maskin stående her som gir den klassiske "Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue"

Fortsetter under...

Det vet jeg ikke. Han spurte meg på telefon i dag, og han vet nok ikke engang hva hvilemodus er...

Men jeg vet det, og skal se på den en dag, hehe, selv om man vel skal ha litt flaks om jeg kan bidra til noe...

For øvrig en møkkamaskin. Han har hatt kontinuerlige problemer med den siden første dagen han fikk den i september i fjor.

HP er kanskje ikke helt bra?

Har ikke noen erfaring med HP-maskiner selv, men generelt har Compaq/HP og IBM Aptiva litt loddent rykte på seg.

Har ikke noen erfaring med HP-maskiner selv, men generelt har Compaq/HP og IBM Aptiva litt loddent rykte på seg.

Ja, jeg husker første gang jeg kjøpte en maskin, og jeg fikk hjelp av en som da var skikkelig datanerd, og han ba meg styre langt unna Compaq og IBM.

Kjøpte da en REC-maskin og den hadde jeg aldri problemer med. Funket utmerket i ca 4 år, og grunnen til at den måtte byttes ut var ikke at det var noe galt med den, men at den begynte å bli svært utdatert i forhold til størrelse på det meste.

Håper jeg får like lite problemer med den jeg kjøpte for et halvt år siden, men siden jeg da kjøpte den i løsvekt og skrudde den sammen selv, så er vel det lite sannsynlig. Men den har funket flott til nå.

Det varierer veldig. Her for et par uker siden sleit jeg med en maskin som bare nektet å starte i det hele tatt, uten feilmelding eller noe.

Jeg har også en gammel maskin stående her som gir den klassiske "Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue"

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...