Gå til innhold

Moteskapere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, ja det er ganske så fasinerende hvor mye rart man skal måtte oppleve...

hadde vi kommet med en slik kreasjon, så hadde vi vel blirr stemplet som tullinger... har du et navn derimot, gjerne en feminin mann, så kan du slippe unna med det mest utrolige...

Ja, og når jeg kikket på bildene fra denne moteoppvisningen så var det faktisk tilfeldig at jeg valgte det bildet jeg valgte.

De fleste andre er tross alt like ille, og de klesplaggene som ikke er de mest grusomme er klesplagg som man umiddelbart hadde blitt anmeldt for blotting ved å gå i, så jeg ser liksom ikke helt poenget med å lage slike klær.

Damene ser for øvrig - noe som ikke er uvanlig i moteindustrien - ut som om de går på heroin hele gjengen.

De er et merkverdig fenomen - disse moteskaperne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91216-moteskapere/#findComment-502619
Del på andre sider

Ja, og når jeg kikket på bildene fra denne moteoppvisningen så var det faktisk tilfeldig at jeg valgte det bildet jeg valgte.

De fleste andre er tross alt like ille, og de klesplaggene som ikke er de mest grusomme er klesplagg som man umiddelbart hadde blitt anmeldt for blotting ved å gå i, så jeg ser liksom ikke helt poenget med å lage slike klær.

Damene ser for øvrig - noe som ikke er uvanlig i moteindustrien - ut som om de går på heroin hele gjengen.

De er et merkverdig fenomen - disse moteskaperne.

nei, det er liksom så bortkasta å lage klær som kun skal brukes på visning...

det er vel pokker ta ingen som går med slike klær IRL?

nei, du har så rett, dette er sykt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91216-moteskapere/#findComment-502621
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...