Gå til innhold

Narkotika hunden hoppet på MEG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom fra Danmark i helga og skulle til å gå fra båten og forbi tollerene.

Vi var vel sikkert 40 stk. som gikk i korridoren der.

Hva skjer ? Joda voven som tolleren holder blir helt vill når den ser meg...

Bukster frem og hopper villt på meg.

Resultatet var selvsagt at jeg måtte pent bli med inn på det sterile rommet og bli skikkelig "undersøkt" !

Har aldri vært utefor noe slikt før , og det var jo dritflaut da alle stirret og sikkert tenkte sitt...

Også MEG av alle de rare folka ;o)

MEN ; altså , det jeg lurer på er hva det kan komme av at en slikt dressert hund hopper på folk UTEN grunn ?

Noen som har peiling?

Hilsen pinlig berørt og spørrende

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

11

• Goliath

4

• Vincent

3

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jøss! Det var vel en eller annen spennende lukt du hadde på deg, da. Evt. bagasjen din luktet noe ?

Det jeg lurer mest på er; hva i alle dager sa tollerne etterpå? Sendte de deg avgårde med mørkt blikk etter full kroppsvisitasjon, eller sa de at "beklager, feil skjer" ?

Skrevet

Jøss! Det var vel en eller annen spennende lukt du hadde på deg, da. Evt. bagasjen din luktet noe ?

Det jeg lurer mest på er; hva i alle dager sa tollerne etterpå? Sendte de deg avgårde med mørkt blikk etter full kroppsvisitasjon, eller sa de at "beklager, feil skjer" ?

Hun som grundig sjekket meg sa bare :

" Beklager du er "ren" , bare gå ."

Jeg spurte jo henne hva grunnen kunne være til at hunden hoppet på meg , men det kunne hun ikke forklare!!

Men kan du tenke deg så nedverdigende det er å stå der å kle seg naken og bli "undersøkt?!

Den halvtimen føltes som timevis.

Fyttikatta , blir lenge til neste tur....

Skrevet

Hun som grundig sjekket meg sa bare :

" Beklager du er "ren" , bare gå ."

Jeg spurte jo henne hva grunnen kunne være til at hunden hoppet på meg , men det kunne hun ikke forklare!!

Men kan du tenke deg så nedverdigende det er å stå der å kle seg naken og bli "undersøkt?!

Den halvtimen føltes som timevis.

Fyttikatta , blir lenge til neste tur....

Du får slutte å røyke hasj på dansketurene dine, da vet du... :-)

Skrevet

hehe, skift parfyme, det er sikkert der det ligger...

nei dæsekn, hadde jeg blitt dratt med inn sånn hadde jeg anmeldt dem etterpå, så fremt dem ikke fant no da, hehe...

Skrevet

Du får slutte å røyke hasj på dansketurene dine, da vet du... :-)

Har smakt hasj EN gang , og det er veldig mange år siden ;o)

Ikke frister det meg å prøve flere ganger heller....

Skrevet

Det var sikkert ikke morsomt, men samtidig er det jo betryggende at de gjør jobben sin. Jeg ville synes det var verre om de _ikke_ hadde undersøkt deg.

Skrevet

nei dæsekn, hadde jeg blitt dratt med inn sånn hadde jeg anmeldt dem etterpå, så fremt dem ikke fant no da, hehe...

Nei , de fant ikke noe på meg i alle fall.

Leste for noen år siden om Grete Kausland som stod frem i Se & Hør .Hun gjennomgikk det samme som meg , og DER ble det oppstyr husker jeg ;o)

Skrevet

Det var sikkert ikke morsomt, men samtidig er det jo betryggende at de gjør jobben sin. Jeg ville synes det var verre om de _ikke_ hadde undersøkt deg.

Poenget er at jeg trodde de hundene som er trent opp til den jobben , ikke tok feil liksom....

Leste en gang at det koster mellom 100 000; - 500 000 ; for å få dem sikre.

Derfor lurer jeg på hva det er som gjorde at den reagerte sånn som den gjorde!

Klart det er flott at de gjør jobben , men som sagt så trodde jeg de hundene var mere "pålitlige " enn som så ;o)

Skrevet

jaha.. og hva hadde du anmeldt tollerne for?

Skrevet

Poenget er at jeg trodde de hundene som er trent opp til den jobben , ikke tok feil liksom....

Leste en gang at det koster mellom 100 000; - 500 000 ; for å få dem sikre.

Derfor lurer jeg på hva det er som gjorde at den reagerte sånn som den gjorde!

Klart det er flott at de gjør jobben , men som sagt så trodde jeg de hundene var mere "pålitlige " enn som så ;o)

Ja, jeg ville trodd det samme. Men samtidig er det jo mye rare lukter omkring som kan forvirre dem. For alt du vet kan parfymen din, posene med taxfree-varer e.l. lukte på en måte som kan forveksles med narkotika. Eller kanskje hunden bare ble så betatt av deg. :-)

Skrevet

Du liknet vel på matmor i huset der den var som hvalp eller en annen kjær person fra dens bekymringsløse barndom, før den ble satt i jobb?

Hvordan gikk det med vesla og barnevaktene?

Skrevet

Ja, jeg ville trodd det samme. Men samtidig er det jo mye rare lukter omkring som kan forvirre dem. For alt du vet kan parfymen din, posene med taxfree-varer e.l. lukte på en måte som kan forveksles med narkotika. Eller kanskje hunden bare ble så betatt av deg. :-)

Hehe, vet du hva mannen min sa etterpå ?

"Kanskje det var en bombe hund , og han syntes du så ut som en sexbombe!"

*s*

Skrevet

Du liknet vel på matmor i huset der den var som hvalp eller en annen kjær person fra dens bekymringsløse barndom, før den ble satt i jobb?

Hvordan gikk det med vesla og barnevaktene?

Eller som mannen min sa etterpå ( for å trøste meg) :

Kanskje det var en bombe hund , og den syntes du så ut som en sex bombe!

*s*

Det gikk for så vidt greit med de her hjemm. De forstod i alle fall veldig godt etter den helga at vi trengte å komme oss litt "bort".

Hun hadde våkna 2 hver time om natten ;o)

Ellers lot hun nok sin frustrasjon og sitt sinne gå utover meg på mandagen, for da var en en SINNATAGG hele tiden...

Skrevet

Hehe, vet du hva mannen min sa etterpå ?

"Kanskje det var en bombe hund , og han syntes du så ut som en sexbombe!"

*s*

*ler*

Skrevet

Antakelig har du vært et eller annet sted hvor det har vært narkotika før, og det kan ha satt seg noe på klærne dine eller noe lignende. Disse hundene lukter den minste ting.

Skrevet

Antakelig har du vært et eller annet sted hvor det har vært narkotika før, og det kan ha satt seg noe på klærne dine eller noe lignende. Disse hundene lukter den minste ting.

Var sammen med de andre på samme pub og resturant , men en vet jo ikke....

Lite gøy var det i alle fall !

Skrevet

Det der har skjedd meg en gang også, etter en Ibiza tur for omtrent 20 år siden.

Når jeg gikk gjennom tollen, ble jeg stoppet, fordi narko-bikkja hadde markert ved kofferten min før den havna på rullebåndet.

Ble tatt til side, og spurt om jeg hadde med meg noe. Noe jeg selvfølgelig ikke hadde. Ble da spurt om jeg hadde røyka noe der nede, for det var visstnok ikke store utslaget bikkja hadde hatt. Benektet også dette.

De sjekket bagasjen min nøye, tom opp leppestifer og øyensverter t.o.m., men fant selvfølgelig ingenting.

Fikk til slutt beskjed om at jeg nok hadde stått ved siden av en eller annen som hadde røyka noe, og en pen beklagelse. Lukt kunne visst sette seg i klærne, og det var nok til at hundene reagerte.

Skrevet

Det der har skjedd meg en gang også, etter en Ibiza tur for omtrent 20 år siden.

Når jeg gikk gjennom tollen, ble jeg stoppet, fordi narko-bikkja hadde markert ved kofferten min før den havna på rullebåndet.

Ble tatt til side, og spurt om jeg hadde med meg noe. Noe jeg selvfølgelig ikke hadde. Ble da spurt om jeg hadde røyka noe der nede, for det var visstnok ikke store utslaget bikkja hadde hatt. Benektet også dette.

De sjekket bagasjen min nøye, tom opp leppestifer og øyensverter t.o.m., men fant selvfølgelig ingenting.

Fikk til slutt beskjed om at jeg nok hadde stått ved siden av en eller annen som hadde røyka noe, og en pen beklagelse. Lukt kunne visst sette seg i klærne, og det var nok til at hundene reagerte.

Så det kan faktisk bare være en ved siden av meg på puben eller resturanten som røyka hasj?!

Gosh....jaja; blir lenge til en sånn tur igjen da ;o)

Skrevet

Så det kan faktisk bare være en ved siden av meg på puben eller resturanten som røyka hasj?!

Gosh....jaja; blir lenge til en sånn tur igjen da ;o)

Jepp, det kan det. Sånn går det når man har sånt utsvevende natteliv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...