Gå til innhold

Narkotika hunden hoppet på MEG!

Anbefalte innlegg

Gjest Creativiaen
Skrevet

Hun som grundig sjekket meg sa bare :

" Beklager du er "ren" , bare gå ."

Jeg spurte jo henne hva grunnen kunne være til at hunden hoppet på meg , men det kunne hun ikke forklare!!

Men kan du tenke deg så nedverdigende det er å stå der å kle seg naken og bli "undersøkt?!

Den halvtimen føltes som timevis.

Fyttikatta , blir lenge til neste tur....

asså... var det full pakke med 'hanske' og alt? Ned på huk og inn og oppi?

-jeg bare spør, jeg! :o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

11

• Goliath

4

• Vincent

3

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var det sånn full sjekk, med finger oppi hekken og hele pakka?

DA hadde jeg blitt forbanna.

Skrevet

asså... var det full pakke med 'hanske' og alt? Ned på huk og inn og oppi?

-jeg bare spør, jeg! :o)

Omtrent.....sånn ja !!

Skrevet

Var det sånn full sjekk, med finger oppi hekken og hele pakka?

DA hadde jeg blitt forbanna.

Ehh...ja ....

Gjest Creativiaen
Skrevet

Omtrent.....sånn ja !!

*humrer*

Ok. Bare lurte. Så ekkelt da!

Skrevet

Ehh...ja ....

Å fy flaten, stakkars deg - det må ha vært ubehagelig.

Skrevet

jaha.. og hva hadde du anmeldt tollerne for?

sex-trakasering?

Overgrep?

he-he....sikker på at SDD ville satt pris på det, hadde tolleren (h*n) vært likandes:-)

Mvh

Skrevet

sex-trakasering?

Overgrep?

he-he....sikker på at SDD ville satt pris på det, hadde tolleren (h*n) vært likandes:-)

Mvh

Hvem er SDD?

Gjest lillesti
Skrevet

Kan noen medisiner du tar gi slikt utslag tror du?

Skrevet

Sånn går det når du stapper kofferten full av røde pølser. ;o)

Skrevet

og hva faen er dét?

Ikke tull og si at du ikke har hør om SDD....

Skrevet

og hva faen er dét?

Blir litt "tungt" å forklare hvis du ikke allerede "kjenner" han herfra.

Mvh

Skrevet

Nå er det slik at luktesansen til en hund sammenlignet med vår liktesans er; tenk deg din luktesans hvor langt rekker den? Så tenker du at en hund kan lukte en fotballbane større en din vanlige lukte sans.... Hvorfor bruker de narkohunder... derfor....

HAr selv vert gjennom det samme, men da var det 4 busslaster som kom rett fra roskilde....

Bikkja gik amokk i bussen, og på noen av folkene.... Men jeg som faktisk hadde med meg ulovlige saker over, meg reagerte den IKKE på....

Men så var den bikkja ca 10 år gammel, hadde dårlig syn og hørsel... *flirer* når jeg tenker på hvordan hun reagerte da hun gikk å snyste for seg selv snudde seg og så ca 30 ungdommer... Da først oppdaget hun oss.....

Skrevet

Neste gang du kjøper billig cola i Danmark bør du kanskje sjekke at den er i flytende form ikke pulver..

:)

Skrevet

Omtrent.....sånn ja !!

hmm... vel. Flaks det var en kvinnelig toller der da. Skulle knepet av fingeren hans om det var en mannlig en for min del... ;-)

Skrevet

Nå er det slik at luktesansen til en hund sammenlignet med vår liktesans er; tenk deg din luktesans hvor langt rekker den? Så tenker du at en hund kan lukte en fotballbane større en din vanlige lukte sans.... Hvorfor bruker de narkohunder... derfor....

HAr selv vert gjennom det samme, men da var det 4 busslaster som kom rett fra roskilde....

Bikkja gik amokk i bussen, og på noen av folkene.... Men jeg som faktisk hadde med meg ulovlige saker over, meg reagerte den IKKE på....

Men så var den bikkja ca 10 år gammel, hadde dårlig syn og hørsel... *flirer* når jeg tenker på hvordan hun reagerte da hun gikk å snyste for seg selv snudde seg og så ca 30 ungdommer... Da først oppdaget hun oss.....

Minnes vagt en interrailtur sittende i en kupé det ble røkt tett. Plutselig var det en grense å krysse, og alle la sneipene sine i askebegeret. Inn kom narkovovsen, kikket på oss og gikk videre.

Alle kunne vel kjenne lukta i luften der inne, og med askebegeret fullt av bevis...

Har ikke hatt full tillit til sånne bisker etter det nei:-)

Skrevet

sex-trakasering?

Overgrep?

Mvh

Vel...

Jeg var en gang hos legen fordi jeg hadde trynt heftig på snowboard, og fyren skulle sjekke halebeinet mitt.

Dette høres jo harmløst ut, helt til fyren finner fram hanske, vaselin, og ber meg kle av meg på underkroppen.

Dette var ikke en hyggelig opplevelse.

Skrevet

Vel...

Jeg var en gang hos legen fordi jeg hadde trynt heftig på snowboard, og fyren skulle sjekke halebeinet mitt.

Dette høres jo harmløst ut, helt til fyren finner fram hanske, vaselin, og ber meg kle av meg på underkroppen.

Dette var ikke en hyggelig opplevelse.

Men....hvis du ikke hadde vondt, og det var en søt lege....? :-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...