Gå til innhold

Narkotika hunden hoppet på MEG!

Anbefalte innlegg

Gjest bla-bla-bla-bla

Ikke skjønner jeg hvordan du til stadighet finner på den ene fantastiske historien etter den andre..

Med 2 tollere og 3 politibetjenter i nærmeste familie, vet jeg at det ikke er slik det foregår som du beskriver det her.

Har man mistanke (og da må det være en svært sterk mistanke) så har tolleren 2 muligheter.

Enten bestille røntgenfotografering, eller sette mistenkte inne på det som kalles narko-doen (en spesiell type do). I rommet der doen er, må mistenkte være helt til h*n må gjøre sitt fornødne.

Og tollerens jobb er deretter å undersøke all avføringen for å se om mistenkte har svelget narko eller puttet det i rektum.

Tollere ved båter har ikke engang mulighet til å intimundersøke noen, det er det kun de på flyplasser som kan.

Tollerne ved båthavnen har ikke slike stripperom.

Er du lystløgner, eller har du bare et jævla kjedelig liv..?

Men, det skal du ha, du klarer jo å lure de aller fleste her inne med dine usannsynlige historier.

Hadde noen opplevd alle disse ville tingene du opplever, tror jeg ikke vedkommende hadde følt for å kringkaste det til hele internett-norge

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

11

• Goliath

4

• Vincent

3

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...