Gjest bla-bla-bla-bla Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ikke skjønner jeg hvordan du til stadighet finner på den ene fantastiske historien etter den andre.. Med 2 tollere og 3 politibetjenter i nærmeste familie, vet jeg at det ikke er slik det foregår som du beskriver det her. Har man mistanke (og da må det være en svært sterk mistanke) så har tolleren 2 muligheter. Enten bestille røntgenfotografering, eller sette mistenkte inne på det som kalles narko-doen (en spesiell type do). I rommet der doen er, må mistenkte være helt til h*n må gjøre sitt fornødne. Og tollerens jobb er deretter å undersøke all avføringen for å se om mistenkte har svelget narko eller puttet det i rektum. Tollere ved båter har ikke engang mulighet til å intimundersøke noen, det er det kun de på flyplasser som kan. Tollerne ved båthavnen har ikke slike stripperom. Er du lystløgner, eller har du bare et jævla kjedelig liv..? Men, det skal du ha, du klarer jo å lure de aller fleste her inne med dine usannsynlige historier. Hadde noen opplevd alle disse ville tingene du opplever, tror jeg ikke vedkommende hadde følt for å kringkaste det til hele internett-norge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91242-narkotika-hunden-hoppet-p%C3%A5-meg/page/3/#findComment-504646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.