Gå til innhold

FU: Vet du når dine foreldre har bryllupsdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og etter litt regning for noen år siden, så fant jeg ut at det var mindre enn 9 måneder mellom deres bryllupsdag og min fødsel. Ikke var jeg prematur, så jeg har kommet frem til at dette bare har en naturlig og logisk forklaring:

Jeg er Mesias som er kommet tilbake!! :-)

Jeg vet det, men det er bare fordi jeg fant vielsesattesten deres en gang jeg lette etter fødselsattesten min i den boksen hvor vi har viktige papirer...

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde fått vite det, for jeg var vel 15-16 år den gangen, og da var det ikke morsomt å få vite at grunnen til at de hadde giftet seg var at mamma var gravid med meg (og 5 mnd på vei da bryllupet stod). Det skal legges til at tre år senere var de skilt.

Annonse

Tror ikke det er så mange som vet det.

Selv husker jeg det fordi det var det eneste vi feriet....

Jehovas vitner, altså.

Jeg hadde en kollega en gang som var det, og alt hun fikk måtte kalles bryllupsgave. Når vi andre fikk julegave fra arbeidsgiveren, måtte han kalle det bryllupsgave når han ga henne det. Da var det helt i orden!

Hm. Ganske teit, spør du meg - det tyder på at den/de som satte opp statuttene i sin tid glemte å ta med bryllupsdag på lista over "merkedager" og høytider som ikke kan feires...

Tja, jeg vet ihvertfall mine foreldres bryllupsdag. Min mann vet ikke sine foreldres, men det er ikke så rart, han vet knapt sin egen...

Hvor mange år også, men det er kanskje fordi de giftet seg i november 1964, og jeg ble født i mars 1965 ;-)

Annonse

Nei jeg husker ikke, jeg vet det var i august og jeg ble født 2. november. De hadde nok ikke regnet med å få en prematurunge 10 uker for tidlig. *hehe*

Men jeg husker bryllupsdagen til min mor og hennes mann nr. 2.

Hvis de giftet seg i august og du ble født 2. november ville det måttet vært adskillig mer enn 10 uker prematurt for å få det "lovlig".

Gjest Creativiaen

Japp, det vet jeg. De giftet seg 16 år gamle 16 oktober i 1976. Mens jeg var i magen. Hadde det ikke vært for at mamma døde i 1997, så hadde de nok vært gift enda - og dagen ville vært å feire. Nå går jeg bare til graven med en hilsen og klem og blomst hver bryllupsdag. :o) Men ja, jeg har visst siden jeg var biiitteliten hvilken dag de giftet seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...