Gå til innhold

FU: Vet du når dine foreldre har bryllupsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja sånn gikk det når tenåringer skulle leke seg på 60-tallet.

Ikke bare tenåringene som hadde slike problemer dengang. Moren min var 27 og faren min nesten et tiår eldre da eldstebroren min ble født knapt 5 mndr etter bryllupet.

Skrevet

Ikke helt, nei... verken når det gjelder dato eller hvor lenge. Vet man sånt, da?

Skrevet

Jeg vet både bryllupsdagen til mine foreldre og svigerforeldre.

Skrevet

eg veit at det er i juni/juli - fordi eg veit det er om sommeren. og så var det i 1960 eller -61, for dei hadde 40-årsdag i 2000 eller -01. eg går litt i surr med disse sommerne, så eg klarer visst ikkje å bestemme meg for hvilken.

Skrevet

Ja, det vet jeg. De giftet seg i begynnelsen av januar 1969, og jeg ble født i april samme år.

Skrevet

Ja, jeg vet både dato og årstall når de giftet seg. Kirke og lokalet også for den saks skyld.

Skrevet

Jepp, de gifta seg 6. april 1968, og søstra mi ble født i begynnelsen av oktober det samme året - ikke prematur! hehe :)

Vet også bryllupsdagene til mormora og bestefaren min, farmora og farfaren min, og til og med min egen bryllupsdag ;) Ikke verst, eller hva? ;)

Skrevet

Mine foreldre har bryllupsdag 3.juni. De hadde sølvbryllup da jeg gikk med guttungen, han blir seks, og da...da har de 30 års bryllupsdag i år, om jeg ikke tar aldeles feil nå.

Skrevet

Japp, det vet jeg. De giftet seg 16 år gamle 16 oktober i 1976. Mens jeg var i magen. Hadde det ikke vært for at mamma døde i 1997, så hadde de nok vært gift enda - og dagen ville vært å feire. Nå går jeg bare til graven med en hilsen og klem og blomst hver bryllupsdag. :o) Men ja, jeg har visst siden jeg var biiitteliten hvilken dag de giftet seg.

16 år gamle... HJELP!!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Foreldrene mine giftet seg 24. august 1949. Jeg vet liketil når svigers har bryllupsdag, jeg.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Nei, det har jeg aldri greid å holde styr på!

Sikekrt fordi de ikke har gjort det til noen stor begivenhet år for år. De feiret faktisk ikke sølvbryllup engang. Ikke med noen stor fest. Sannsynligvis hadde vi vel et lite 'internt' selskap. Husker ikke det engang. Hehe.

Skrevet

Jepp. Både dato og hvor lenge.

Imponerende lenge faktisk:)

Gjest klamydia
Skrevet

Selvsagt vet jeg det. De har jo feiret den dagen hvert eneste år så lenge jeg har levd..

Skrevet

ja det vet jeg. Vet til og med når farmor og farfar hadde... (men det er litt juks, for det er dagen etter mine foreldres, som jeg jo husker ;-)

Skrevet

Ikke bare tenåringene som hadde slike problemer dengang. Moren min var 27 og faren min nesten et tiår eldre da eldstebroren min ble født knapt 5 mndr etter bryllupet.

Foreldrene mine giftet seg på 50-tallet, og jeg ble født fem måneder senere.

I ungdomstiden, da min mor prøvde å gi meg gode råd, slengte jeg til henne at hun skulle ikke si noe for jeg viste at hun ikke var jomfru da hun giftet seg. Jeg kunne da regne. Jeg husker ikke å sagt dette, men min to år yngre søster husker det godt. Hun beundret storesøster kolossalt for motet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...