MsSophie Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 ....leid dette huset? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9171655 Jeg tror jeg med stor grad av sansynlighet kan si jeg ikke ville bodd der om jeg fikk betaling for det en gang.... 0 Siter
Tornerose Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Jeg ville nok ikke bodd der, men jeg tror nok veldig mange vil hoppe på det tilbudet. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Nå trodde jeg det var et eller annet kjempestygt hus, og trodde jeg skulle svare at jeg nok ville bo der hvis jeg fikk betalt for det, men NEI, aldri i verden om jeg ville bodd i et hus hvor tre mennesker var blitt brutalt drept. 0 Siter
Tornerose Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Nå trodde jeg det var et eller annet kjempestygt hus, og trodde jeg skulle svare at jeg nok ville bo der hvis jeg fikk betalt for det, men NEI, aldri i verden om jeg ville bodd i et hus hvor tre mennesker var blitt brutalt drept. Men for alt du vet kan det ha blitt begått mord der du bor nå også, hva er forskjellen? 0 Siter
conan Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Klart jeg ville leid det huset der, siden ingen andre ville gjordt det. Det betyr at man får leie det for en slikk og en ingenting, og så åpner jeg museum med guidede turer, og i helgene leier jeg ut huset på natten til okkulte sekter... Blir penger av slikt. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Men for alt du vet kan det ha blitt begått mord der du bor nå også, hva er forskjellen? Så vet jeg ikke om det... Det man ikke vet har man ikke vondt av! En populære badestrand der jeg bor kjente mamma engang en som druknet. Jeg føler ubehag ved å bade der. 0 Siter
shandy Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 En mulighet til å bli kjendis. Nei, jeg ville ikke leid det huset, ville ikke leid i det hele tatt, men det er en annen sak. 0 Siter
Jane Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Ja, hvis jeg hadde fått betaling for det så. :-) 0 Siter
Gjest Creativiaen Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Klart jeg ville leid det huset der, siden ingen andre ville gjordt det. Det betyr at man får leie det for en slikk og en ingenting, og så åpner jeg museum med guidede turer, og i helgene leier jeg ut huset på natten til okkulte sekter... Blir penger av slikt. Høres lurt ut! Menne..hmm.. hvis de okkulte sektene begynner å drepe og kanskje begå masseselvmord så blir det jo litt å rydde opp der? Men selvfølgelig - enig med deg. Penger her og penger der. Litt dirty å bo der med tanke på hva som skjer og hva som kan skje. Ikke minst alle guidede turene man kan ha der. Picnic i stuen. Felles sovestund i dobbeltsengen. Jeg ville utvilsomt leid. 0 Siter
neuni Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 hvis det var ein attraktiv leilighet i oslo, og eg fikk den veldig billig/gratis/betalt, så hadde eg sikkert tatt'n. men ikkje eit hus langt pokkerivold, der alle som kjører forbi peker og hvisker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Selvsagt ville jeg det. Jeg er kjent for å være dobbeltgjengeren til Veronica, og på denne måten ville jeg tjent meg søkkrik på omvisninger på gården. 0 Siter
Nemesis Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Nei, men bare fordi det ligger i gokk, og er alt for stort for meg alene. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Hvis det hadde passet inn med behovet, så ville jeg utvilsomt ha gjort det. Men beliggenheten passer meg for tiden dårlig. Mvh 0 Siter
Anki Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Tja... hadde jeg nå hatt ønske om å bo i det området, så hvorfor ikke? Men vaske opp blodflekkene og sånt - nei takk 0 Siter
Altman Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Klart jeg ville leid det huset der, siden ingen andre ville gjordt det. Det betyr at man får leie det for en slikk og en ingenting, og så åpner jeg museum med guidede turer, og i helgene leier jeg ut huset på natten til okkulte sekter... Blir penger av slikt. Og så hadde man garantert kommet på tv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.