Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er det med den som mottok mailen første gangen? Hvorfor i svarte granskauen er det nødvendig å sende slike opplysninger videre (selv om de viste seg å være uskyldige).

Gjest Creativiaen
Skrevet

Jeg syns synd i dama jeg.

Heh, hvorfor syns du synd på dama? Hun har jo hatt sex på jobben! Det har ennu ikke jeg hatt. Det er MEG det er synd på!

*humrer*

Skrevet

Heh, hvorfor syns du synd på dama? Hun har jo hatt sex på jobben! Det har ennu ikke jeg hatt. Det er MEG det er synd på!

*humrer*

Ja du sier noe, det er nok synd på meg også. ;-)

Gjest Creativiaen
Skrevet

Ja du sier noe, det er nok synd på meg også. ;-)

Hehehe - life's a bitch!

Hm..når jeg tenker meg om, så er det ikke så alt for mange lekre mannfolk her jeg jobber. En del stilige kvinner, men det blir så snodig å ha sex med en kvinne på kopimaskina. Ser liksom ikke stillingen helt for meg.

Skrevet

Hehehe - life's a bitch!

Hm..når jeg tenker meg om, så er det ikke så alt for mange lekre mannfolk her jeg jobber. En del stilige kvinner, men det blir så snodig å ha sex med en kvinne på kopimaskina. Ser liksom ikke stillingen helt for meg.

Det gjør jeg.... ;-)

Gjest Creativiaen
Skrevet

Det gjør jeg.... ;-)

Hm... enlighten me!

Jeg kan jo se det for meg når dama sitter på kopimaskinen og mannen står og "tar'a". Menne.. hm.. det er mange måter å ha sex med kvinner på - asså kvinne og kvinne. Såfremt de ikke har en strapon i skuffen eller bare bruker munnen hm... nei... glem det! *ler*

Vi har jo senger her på jobben også. Lurer på hvorfor jeg hang meg opp i kopimaskinen. Tror det må være påvirkning fra film.

Skrevet

Kanskje det er på tide at svenskene skifter skrivemåte for tallet 6...?

Skrevet

Hehehe - life's a bitch!

Men med en mann foran derimot.....

Skrevet

Jo, takk. Jeg fikk denne mejlen i går. På sin vei til meg hadde den gått gjennom 24 svenske og 14 norske ledd.

Snakk om spredning! (Og til informasjon, så sendte jeg den ikke videre.)

Skrevet

Trodde det var du som skulle skryte av at du hadde hatt sex på jobben jeg:D

Men nå sier jo historien at det var 6 kunder hun mente :)

Skrevet

Hehe, jeg fikk den mailen i går. Fikk den enda en gang i dag, og har akkurat lest fra bunnen og opp, hva folk sier til hverandre.

Det er ganske ekstremt. Her er et sitat jeg fant i mailen, fra en av dem som har vært aktive med å videresende den:

"Säger bara en sak, stackars tjej... vi har ringt och kollat om hon

existerar i verkligheten. Det gör hon, MEN hon är inte på jobbet idag.

Undrar varför????"

De tar ikke lite av disse svenskene. Ringer henne på jobb og det som er :)

Men det var artig lesning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...