Gjest sossegutten Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hei, jeg er en 21 år gammel gutt som har startet å trene å på elixia. for det meste trener jeg styrke. noen som vet hvor mange ganger i uken man burde trene for å få gode raske resultater?? eller. vis man trener 3-4 ganger i uken. når vil man da først se at det begynner å skje noe med foreksempel magemusklene?? neon som har noe erfaring med dette? hilsen jan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Han nye Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jeg trener gjennom kroppen min en gang i uka fordelt over 4 dager..var jeg deg ville jeg startet rolig..ikke tren for mye i starten..ta heller og øk treningsmengden etterhvert..jeg fikk bedre resultater da jeg trappa ned treningsmengden..men det viktigste er å få i deg mye mat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Som Han nye sier. Til å begynne med kan du godt trene hver muskelgruppe 2 ganger i uken, hvor du ikke tar deg max ut pr. treningsøkt. Etterhvert kan du dele inn muskelgruppene utterligere, slik at du kun trener hver muskelgruppe 1 gang pr. uke, men tar deg helt ut pr. økt. "............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.