Gå til innhold

Nordmenn bomber afghanere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og det finnes ingen tråder som diskuterer om det er riktig eller galt her på forum?

Eller har jeg bare ikke lett godt nok etter det?

Mvh

Skrevet

Jeg er opptatt med å bry meg om de sultne barna i afrika

Skrevet

Jeg er opptatt med å bry meg om de sultne barna i afrika

Du også?

Mvh

Skrevet

Vår NATO-medlemskap medfører at vi deltar i kriger i alliansens regi, det er etter min mening en selvfølgelighet.

Vi sendte disse styrkene til Afghanistan for nesten et halvt år siden, det var da vel ingen som regnet med at de dro dit for moro skyld?

Derfor syns jeg ikke dette er noe diskusjonstema.

Skrevet

Vår NATO-medlemskap medfører at vi deltar i kriger i alliansens regi, det er etter min mening en selvfølgelighet.

Vi sendte disse styrkene til Afghanistan for nesten et halvt år siden, det var da vel ingen som regnet med at de dro dit for moro skyld?

Derfor syns jeg ikke dette er noe diskusjonstema.

Er helt enig med deg jeg, men ville trodd at det var en del her på DOL som hadde andre meninger.

Har ikke ledd så godt på lenge som når jeg hørte senterpartiet uttale seg om saken i media i går.

Er det mulig å være så naiv (les dum!)??

SV er da i det minste konsekvente - selv om jeg ikke deler deres meninger.

Mvh

Skrevet

Jeg leser alt jeg kommer over om det, men er for nervøs for de nordmennene kjenner godt der nede til at jeg liker å prate om det...

Som om det hjelper med fortielse...

Skrevet

og det er sjølvsagt både idiotisk og ei stor skam.

Men å drøfte desse tinga her på DOL har lite hensikt. Her er ingen å diskutere med. Det einaste ein får ut av det er ignorant kvinnfolkjammer og lange harangar frå protofascistiske gorillatyper som deg. Det er ikkje bryet verd.

Skrevet

og det er sjølvsagt både idiotisk og ei stor skam.

Men å drøfte desse tinga her på DOL har lite hensikt. Her er ingen å diskutere med. Det einaste ein får ut av det er ignorant kvinnfolkjammer og lange harangar frå protofascistiske gorillatyper som deg. Det er ikkje bryet verd.

"....protofascistiske gorillatyper som deg"

Godt å se du fremdeles har så høye tanker om deg selv i forhold til de fleste andre:-)

Det er også ganske klart at å drøfte dette med slike som deg har lite for seg - annet enn som et innslag til hverdagshumoren.

Stiller du på linje med SP så hadde det kunnet bli svært morsomt.

Hvis du derimot stiller på linje med SV, så kan det i hvert fall respekteres:-)

Ha en fortsatt god dag andor!

Mvh

Skrevet

Vi har lang tradisjon i å delta uten å stikke frem nakken. Vi er alltid på plass med feltsykehuset vårt. For en gangs skyld har vi styrker på plass, og de blir brukt også. Skulle bare mangle. Hvorfor skal vi alltid gjemme oss bak skjørtene til alle andre nasjoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...