molli Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Jeg hadde tidligere Lotus Word som tekstbeh.progr. på den gamle PC'en min. Nå har jeg MS Word. Jeg har et brev lagret på diskett, som jeg svært gjerne skulle ha åpnet. Det er skrevet i Lotus W. Noen som har peiling på om jeg kan trikse på en eller annen måte, slik at jeg får åpnet det? Kan man laste ned en gratis reader-versjon av Lotus Word fra nettet for eksempel? (Og hvor finner jeg det....?) Tuuuuuuuuusen takk! 0 Siter
tiliti Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Hvilken lotus-versjon? Hvilken fil-ending? 0 Siter
molli Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Hvilken lotus-versjon? Hvilken fil-ending? Hei og takk for svar:-) Søren, jeg husker ikke hvilken versjon av Lotus det var. Men jeg fikk den gamle pc'en ferdig innstallert med all programvare i desember -98. Det skulle da tilsi at den evt nyeste versjonen det året var innstallert...? Fil-endingen på dokumentet er .lwp Antar det betyr LotusWordP....(vet ikke hva P kan stå for?) 0 Siter
Atene Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Hei og takk for svar:-) Søren, jeg husker ikke hvilken versjon av Lotus det var. Men jeg fikk den gamle pc'en ferdig innstallert med all programvare i desember -98. Det skulle da tilsi at den evt nyeste versjonen det året var innstallert...? Fil-endingen på dokumentet er .lwp Antar det betyr LotusWordP....(vet ikke hva P kan stå for?) Lotus Word Pro heter det. Jeg har - men vet ikke om det finnes noen gratis reader. Må alltid huske å bruke MS Word når jeg skal skrive dokumenter som sendes til kunder. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Hvis du ikke har fått løst problemet ennå, så kan du (om du tør?) sende meg dokumentet. Jeg har LotusWordPro og MS Word på jobb, så jeg kan åpne og konvertere det der. :-) [email protected] 0 Siter
molli Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Skrevet 31. januar 2003 Hvis du ikke har fått løst problemet ennå, så kan du (om du tør?) sende meg dokumentet. Jeg har LotusWordPro og MS Word på jobb, så jeg kan åpne og konvertere det der. :-) [email protected] Takk for tilbudet, men jeg fikk en venninne til å ordne det samme på jobben. Hun har Lotus der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.