Gå til innhold

msn messenger

Anbefalte innlegg

girl-next-door
Skrevet

Bare lurer på om det går an å vise statusen sin som frakoblet når (før) man logger seg inn på messenger??? Har så mange "pratesyke" venniner som jeg ikke alltid har tid å prate med........;-)

Skrevet

Hvis du har permanent oppkobling som ADSL kan du vel bare sette status til "borte" eller "ikke pålogget" hele tiden.

Hvis du kobler deg opp hver gang tror jeg ikke det er mulig. Du får ta sats og logge deg på og av kjempefort da..:)

Gjest klamydia
Skrevet

En av de største feilene med msn. Bytt til icq, den husker status fra sist du var logget på, og dermed kan du bestandig være invisible hvis du vil.

Gjest Schneider
Skrevet

Hvis du har permanent oppkobling som ADSL kan du vel bare sette status til "borte" eller "ikke pålogget" hele tiden.

Hvis du kobler deg opp hver gang tror jeg ikke det er mulig. Du får ta sats og logge deg på og av kjempefort da..:)

Jeg har rett og slett blokkert alle vennene mine slik at de ikke ser når jeg logger på. Da kan jeg velge om jeg vil chatte eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...