Gå til innhold

Fuckings Telenor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avbestilling før etablering kroner 0, avbestilling før endt bindingstid kr 1000 :-)

Mmm.

Men jeg tror jeg gir dem en sjans, selv om jeg er noe pissed på dem akkurat nå...:)

Menmen... du er enig med meg i at ca 10 GB per mnd er mye? Jeg hører for øvrig aldri på radio på nettet, og har aldri lastet ned annet enn noen filmsnutter.

Det er MP3 og surfing det går i, samt mail. Og da er vel 10 GB mer enn nok? Si ja, dersom du mener det, for du er nå en direkte årsak til om jeg ber dem dra til helvete i morgen og går tilbake til mitt relativt trege chelloabonement, eller om jeg gir TeleHor en sjans :)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• Bassisten

5

• Zirine

5

• tiliti

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mmm.

Men jeg tror jeg gir dem en sjans, selv om jeg er noe pissed på dem akkurat nå...:)

Menmen... du er enig med meg i at ca 10 GB per mnd er mye? Jeg hører for øvrig aldri på radio på nettet, og har aldri lastet ned annet enn noen filmsnutter.

Det er MP3 og surfing det går i, samt mail. Og da er vel 10 GB mer enn nok? Si ja, dersom du mener det, for du er nå en direkte årsak til om jeg ber dem dra til helvete i morgen og går tilbake til mitt relativt trege chelloabonement, eller om jeg gir TeleHor en sjans :)

Hva med å spørre dem hva det ev. koster å bytte fra begrenset til ubegrenset midt i bindingsperioden, dersom du blir drittlei?

Jeg tror det kan gå bra, men det må nesten bare prøves.

Skrevet

Hva med å spørre dem hva det ev. koster å bytte fra begrenset til ubegrenset midt i bindingsperioden, dersom du blir drittlei?

Jeg tror det kan gå bra, men det må nesten bare prøves.

Det var en god ide, og siden det er en ubruktlig telefonselger som har løyet til meg, så burde dette være en grei kompensasjon dersom de vil beholde meg som kunde.

Det skal jeg med andre ord foreslå etter at jeg har tynt dem litt! :)

Skrevet

Kjenner til alt og mere til. Jeg kan bare fortelle deg at det blir verre! Du får ikke en eneste regning som stemmer og hastigheten kan variere. Når du ringer inn får du ingen referanse slik at du må forholde deg til forskjellige personer for hver gang. Når du endelig har forklart alt sammen får du til svar " jeg er bare kundebehandler og har ingen fullmakter. Jeg må sende saken videre". Etter det så hører du ikke mere. De sender bare regningene rett til Inkasso i stedet for å svare deg.

Jeg er i full krig med dem selv, det eneste jeg krever etter halvannet års krangling er at de faktisk svarer på brevene mine. Rimelig lei jeg og kan du si.

Skrevet

Min umiddelbare reaksjon etter å ha lest innlegget ditt, er å aldri gi slipp på Chello, og for guds skyld holde deg unna Telenor.

Etter at jeg flytta (for halvannet år sida), har jeg tilsammen brukt 11.000,- på telemontører i diverse sammenhenger. Den ene idioten har ikke forstått hva den andre som kom har gjort, å legge om fra analog til ISDN telefonlinje var ikke akkurat gjort i en fei, ADSL fikk de opp og gå ganske fort, men dermed virka ingen av telefonene mine. Etter at det var retta opp, funka aldri faxen igjen, og den siste montøren som var på besøk, stakk av med bilnøkla mine ved en "feiltagelse".

Skjønner du tegninga nå? ;o) det er ikke tilfeldig at jeg ikke akkurat anbefaler Telenor, annet enn til mine fiender.

Skrevet

Hvordan kan du ha blitt lovet alt dette? jeg har hele tiden visst at telenor har de reglene du ramser opp her. Derfor har vi NextGenTel, mye bedre. Her står vi fritt til å ha den mailadressen vi vil, vi kan laste ned så mye vi vil og vi får høyeste hastighet til laveste pris.

Skrevet

Hvordan kan du ha blitt lovet alt dette? jeg har hele tiden visst at telenor har de reglene du ramser opp her. Derfor har vi NextGenTel, mye bedre. Her står vi fritt til å ha den mailadressen vi vil, vi kan laste ned så mye vi vil og vi får høyeste hastighet til laveste pris.

Jeg vet ikke hvorfor jeg ble lovet det, men det er jo ikke spesielt mye jeg er lovet, vel?

Gratis oppkobling som velkomsttilbud er vel ikke akkurat uvanlig...

Når det gjelder begrensninger på nedlastning så har jeg hatt Chello i 2 år, så jeg ante ikke engang at det fantes nedlastningsbegrensninger på ADSL.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg ble lovet det, men det er jo ikke spesielt mye jeg er lovet, vel?

Gratis oppkobling som velkomsttilbud er vel ikke akkurat uvanlig...

Når det gjelder begrensninger på nedlastning så har jeg hatt Chello i 2 år, så jeg ante ikke engang at det fantes nedlastningsbegrensninger på ADSL.

Nei, det er absolutt ikke for mye forlangt. men jeg stoler heller ikke på Telenor.

Skrevet

Nei, det er absolutt ikke for mye forlangt. men jeg stoler heller ikke på Telenor.

Snakket med dem nå og jeg fikk ordnet opp.

Ikke noe etableringsgebyr, og jeg kan skifte abonement når meg vil.

Jeg var fornøyd med Chello de første 20 mnd jeg hadde det, men i det siste har jeg hatt oppkoblingsproblemer, samt ekstrem sen linje, nesten daglig.

Får gi Telenor en sjans.

Skrevet

Det var en god ide, og siden det er en ubruktlig telefonselger som har løyet til meg, så burde dette være en grei kompensasjon dersom de vil beholde meg som kunde.

Det skal jeg med andre ord foreslå etter at jeg har tynt dem litt! :)

Hvor mye skal du betale da? Bor du i borettslag? Jeg har Telenor med 704 ned for 450 i måneden med BBL rabatt. Da har jeg fri nedlastning. Hvilken pris må du gi for det andre abbonementet?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg overlever uten dol når jeg er hjemme. 95 % av tiden jeg er her er fra jobb :)

Men dette ville nok uansett vært å regne som et problem, hadde det ikke vært for at man får kjøpt noen billige GB.

Jeg skal likevel klage. Jeg får tross alt ikke det jeg ble lovet!

Er vel bare jeg som er prinsippielt imot at noen selger et produkt som krever at du kjøper tilleggspakker for å få så du greier deg.

:-)

Skrevet

Hvor mye skal du betale da? Bor du i borettslag? Jeg har Telenor med 704 ned for 450 i måneden med BBL rabatt. Da har jeg fri nedlastning. Hvilken pris må du gi for det andre abbonementet?

Jeg må nå betale 349 per mnd, men det er bare med 1 GB nedlastning.

5 GB ekstra koster 99 kroner, og av dette kan jeg spare fra mnd til mnd, sånn i tilfelle jeg ikke bruker opp alt en mnd.

Skrevet

Men de jeg har snakket med som bruker Telenor har utelukkende vært fornøyde. Det er mer enn jeg kan si om mange som bruker andre operatører, i tillegg til at jeg jo nå har det i hus.

På den annen side er selvsagt de løgnene jeg fikk på telefonen oppsigelsesgrunn.

Jeg får snakke med dem i morgen eller på fredag, og forsøke å finne ut av dette.

Det er jo tross alt mulig at de kan kompensere med ett eller annet, siden fyren som fikk meg til å si ja til dette tilbudet jo har lovet meg ting jeg ikke får.

Får høre med dem, og kanskje jeg kan få "prøve" dette en stund, og si opp abonementet før bindingstiden (12 mnd) dersom jeg ikke er fornøyd, f.eks. med forbruket av GB.

Eg er absolutt stålfornøyd med Nextgentel, altså!

Skrevet

Eg er absolutt stålfornøyd med Nextgentel, altså!

Hadde det vært litt tak i meg så hadde jeg nok sagt opp Telenor med en gang, og gått for noe annet, men jeg orker ikke å styre med det her, samt vente enda en mnd før jeg får det.

Men prisen er tydligvis bra. Under 400 per mnd er likevel nesten 100 kroner mindre enn en kompis av meg sier han betaler for NG. Jeg skal høre med han. Kanskje han blir lurt.

Skrevet

Selv legger jeg meg aldri mer innunder telenors makt igjen...! Forrige gang var det like før de skulle ha huset vårt!

Skrevet

Selv legger jeg meg aldri mer innunder telenors makt igjen...! Forrige gang var det like før de skulle ha huset vårt!

Hehe... huset ditt???

Skrevet

Hehe... huset ditt???

Ja, men det er en laang historie!

Skrevet

Ja, men det er en laang historie!

Oki, forstår.

Jeg satser på at jeg slipper å få noen problemer med dem, betale mine regninger på 349 kroner per mnd + eventuelt 5 ekstra GB til krone 99, og at jeg dermed ikke får noe mer med dem å gjøre.

Bindingstiden er også bare 12 mnd, mot 24 mnd hos de fleste andre.

Skrevet

Oki, forstår.

Jeg satser på at jeg slipper å få noen problemer med dem, betale mine regninger på 349 kroner per mnd + eventuelt 5 ekstra GB til krone 99, og at jeg dermed ikke får noe mer med dem å gjøre.

Bindingstiden er også bare 12 mnd, mot 24 mnd hos de fleste andre.

De roter ganske mye med fakturaer, men det blir fort retta opp når man får tak i kundeservice. Stå på krava.

Skrevet

De roter ganske mye med fakturaer, men det blir fort retta opp når man får tak i kundeservice. Stå på krava.

Jeg sto på krava i dag, og de virket behjelplige på kundeservicen.

Det skal bli spennende å få signalet til mandag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...