Gå til innhold

E det nokon som passar for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann 34 år søker venner i Halden.

Har ingen referanser.

Skrevet

Hva faen skal du med venner i Halden, når du etter alt å dømme havner i Harstad, eller var det Hamar? :-)

Det var noe på HA hvertfall...

Skrevet

Beklager. Beveger meg ikke i grisgrente strøk. Eller andre strøk for den saks skyld.

Skrevet

Hmmm, uten referanser, ligger du nok dårlig an...... ;-)

Skrevet

Bor ikke Raymon nede i høgget der da? Kanskje han har en ledig venneplass til deg.

Skrevet

Beklager. Beveger meg ikke i grisgrente strøk. Eller andre strøk for den saks skyld.

men har forstått det slik at du ofte ferdes i dalstrøka innafor

Skrevet

men har forstått det slik at du ofte ferdes i dalstrøka innafor

Hæ? det gjør jeg vel ikke. hvis ikke du vet noe jeg ikke vet da. eller snakker i kode. men jeg er ikke lesbisk, så du kan ikke mene _de_ dalstrøka heller..

Nei, jeg gir opp altså. Det er sent på kveld, klysa. Ha medlidenhet:)

Skrevet

Nemmen helledussen, har du ingen venner du da. Kose, kose, nusse, nusse.

Skrevet

Var det ikke Harstad, da?

;o)

Harstad, Hamar - samma det, bare jeg får venner :)

Skrevet

Nemmen helledussen, har du ingen venner du da. Kose, kose, nusse, nusse.

Næmmen, der fikk jeg en venn :) Bor du i halden?

Skrevet

Bor ikke Raymon nede i høgget der da? Kanskje han har en ledig venneplass til deg.

jeg har sjekket med ham. Han er opptatt resten av året

Skrevet

nei

hva nei? Nei, du vil ikke være min venn, eller nei, du bor ikke i halden, eller nei, du ville ikke vært min venn selv om du var min nærmeste nabo i Halden?

Skrevet

Hammerfest.. er det godt nok?

Kjenner du noen ledige venner der oppe? Må jeg ta opptaksprøve?

Skrevet

Prøv på Eros.

Æsj, der skal de bare knulle. Æææææsj

Skrevet

Hmmm, uten referanser, ligger du nok dårlig an...... ;-)

Det er et helvete å være ny på vennemarkedet. For å få venner trenger jeg referanser, og for å få referanser, må jeg ha venner. Teller det at mamma er referanse?

Skrevet

hva nei? Nei, du vil ikke være min venn, eller nei, du bor ikke i halden, eller nei, du ville ikke vært min venn selv om du var min nærmeste nabo i Halden?

Hva ligger det i det for meg?

Jeg har funnet codec!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...