Altman Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Beklager. Beveger meg ikke i grisgrente strøk. Eller andre strøk for den saks skyld. Du beveger deg antakelig i det hele tatt lite, tror jeg. Tar jeg feil? 0 Siter
Altman Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Hva faen skal du med venner i Halden, når du etter alt å dømme havner i Harstad, eller var det Hamar? :-) Det var noe på HA hvertfall... Jeg må jo helgardere meg. Jeg har søkt etter venner i Harstad på Spraydate, og så har jeg søkt etter venner i Hamar på SOL sine sider. Jeg kan da ikke søke etter alle på en gang. Jeg mener, man er da ikke desperat heller. 0 Siter
Altman Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Hva ligger det i det for meg? Jeg har funnet codec!! Din gris! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Du beveger deg antakelig i det hele tatt lite, tror jeg. Tar jeg feil? Erru spydig eller? Jeg har nettopp vært en tur på kjøkkenet da. hmfr. 0 Siter
Altman Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Erru spydig eller? Jeg har nettopp vært en tur på kjøkkenet da. hmfr. Men altså, tiger. Du er fra Tromsø, sant? Bor du i Oslo? jeg mener å huske at du nevnte noe om t-banen i en tråd. Jeg bare snoker nå, altså 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Men altså, tiger. Du er fra Tromsø, sant? Bor du i Oslo? jeg mener å huske at du nevnte noe om t-banen i en tråd. Jeg bare snoker nå, altså Korrekt. Ja, det er hverken tog eller t-bane i Tromsø. Ikke sist jeg var hjemme vaffal. Bor i Oslo ja. Åssen det? Jeg flytter ikke til Halden for å bli din venn altså. Her blir jeg. Tross boligpriser, uhøflige bilister, sure gamlinger og dyre taxipriser. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Kjøp deg en gammel Ascona, eventuelt en senket Volvo 240, heng håndjern i frontruta, bruk et par timer på å burne rundt i "sentrum" en kveld, og du vil skli rett inn i miljøet! 0 Siter
Altman Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Korrekt. Ja, det er hverken tog eller t-bane i Tromsø. Ikke sist jeg var hjemme vaffal. Bor i Oslo ja. Åssen det? Jeg flytter ikke til Halden for å bli din venn altså. Her blir jeg. Tross boligpriser, uhøflige bilister, sure gamlinger og dyre taxipriser. kanskje vi kan bli brevvenner? 0 Siter
Altman Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Kjøp deg en gammel Ascona, eventuelt en senket Volvo 240, heng håndjern i frontruta, bruk et par timer på å burne rundt i "sentrum" en kveld, og du vil skli rett inn i miljøet! nja, jeg vet ikke helt. Tror du jeg blir godtatt om jeg slåss mye på de lokale bygdefestene? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 nja, jeg vet ikke helt. Tror du jeg blir godtatt om jeg slåss mye på de lokale bygdefestene? Ja, dette med slåssing er ofte i byer som Halden. Faren for slåsskamp er for øvrig stor om du snakker oslodialekt og prøver deg på et eller annen lokalt kvinnemenneske. 0 Siter
carma Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Kjenner du noen ledige venner der oppe? Må jeg ta opptaksprøve? Vet ikke om det er ledig akkurat nå - det kan hende du må stå noen uker på venteliste, og så selvfølgelig bestå opptakskravene. Skal jeg skrive deg på? 0 Siter
Line Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Harstad, Hamar - samma det, bare jeg får venner Er masse trivelige Harstadværinger. På Hamar tror jeg ikke jeg kjenner noen, men du får nok en venn eller sju der og 0 Siter
Anki Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Går det greit med Horten i stedet for Halden? *snill i dag* 0 Siter
Sofline Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Bor ikke Raymon nede i høgget der da? Kanskje han har en ledig venneplass til deg. Han er fra Fr.stad han..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.