Gå til innhold

Hva er det egentlig Blitzerne står for?

Anbefalte innlegg

Gjest håper på svar
Skrevet

Er de anarkister, eller? Hva driver de med i det huset, og hvorfor mener de at de skal få beholde det? Hva er deres mål og mening? Tusen takk for svar!

Skrevet

De er talentløse tapere, verken mer eller mindre. De er vel en slags anarkister med politisk tilhørighet på den ekstreme venstresiden.

Sakene de slåss for er vel mer basert på lysten til å "slåss", enn noe annet.

De er som nynazister, bare omvendt. Tapere som har funnet en tilhørighet.

De burde selvsagt kastes på hue og ræva ut av huset "sitt".

Skrevet

I Blitz-huset har jeg vært noen ganger. Midt på åttitallet gikk jeg på sangkurs der hos AKKS (Aksjon Kvinne Kultur Senter). Det var spennende og gøy å være der, mange morsomme mennesker.

Ikke at jeg kunne tenke meg å vanke der, men det var et spesielt og interessant miljø å få litt innblikk i.

Skrevet

Blitz består av Stein Lillevolden og tre andre som har vært med siden starten. Disse er beinharde sammfunnshatere/kommunister.

Resten er ungdom på drift som synes det er spennende å tilhøre et miljø på kant med samfunnet (som naziene).

De aller fleste er i alderen 14-20 år og finner seg andre hobbyer når de blir tørre bak øra.

Skrevet

Politisk- og samfunnsmessig engasjement, profilerte nazi-motstandere samt fuck borgerskapet!

Miljøet består av en broket blanding - fra høyt utdannede og seriøse, engasjerte mennesker til mer hjelpesløse individer som søker tilhørighet 'utenfor' din og min hverdag.

Skrevet

Blitz består av Stein Lillevolden og tre andre som har vært med siden starten. Disse er beinharde sammfunnshatere/kommunister.

Resten er ungdom på drift som synes det er spennende å tilhøre et miljø på kant med samfunnet (som naziene).

De aller fleste er i alderen 14-20 år og finner seg andre hobbyer når de blir tørre bak øra.

""De aller fleste er i alderen 14-20 år og finner seg andre hobbyer når de blir tørre bak øra. ""

Eller de blir der til man må lage ramper til rulatorene deres..? En gjeng dagdrivende pøbler spør dere meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...