Gjest håper på svar Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Er de anarkister, eller? Hva driver de med i det huset, og hvorfor mener de at de skal få beholde det? Hva er deres mål og mening? Tusen takk for svar! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 De er talentløse tapere, verken mer eller mindre. De er vel en slags anarkister med politisk tilhørighet på den ekstreme venstresiden. Sakene de slåss for er vel mer basert på lysten til å "slåss", enn noe annet. De er som nynazister, bare omvendt. Tapere som har funnet en tilhørighet. De burde selvsagt kastes på hue og ræva ut av huset "sitt". 0 Siter
Gyda Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 I Blitz-huset har jeg vært noen ganger. Midt på åttitallet gikk jeg på sangkurs der hos AKKS (Aksjon Kvinne Kultur Senter). Det var spennende og gøy å være der, mange morsomme mennesker. Ikke at jeg kunne tenke meg å vanke der, men det var et spesielt og interessant miljø å få litt innblikk i. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Det er vel litt forskjellig, men ikk noe konstruktivt. Parolen er "Ja til nei og nei til resten", så mulighetene for å lage faenskap er vel det som er drivkraften. Forøvrig gviser jeg til http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1467710 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Blitz består av Stein Lillevolden og tre andre som har vært med siden starten. Disse er beinharde sammfunnshatere/kommunister. Resten er ungdom på drift som synes det er spennende å tilhøre et miljø på kant med samfunnet (som naziene). De aller fleste er i alderen 14-20 år og finner seg andre hobbyer når de blir tørre bak øra. 0 Siter
favn Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Politisk- og samfunnsmessig engasjement, profilerte nazi-motstandere samt fuck borgerskapet! Miljøet består av en broket blanding - fra høyt utdannede og seriøse, engasjerte mennesker til mer hjelpesløse individer som søker tilhørighet 'utenfor' din og min hverdag. 0 Siter
alphan Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Blitz består av Stein Lillevolden og tre andre som har vært med siden starten. Disse er beinharde sammfunnshatere/kommunister. Resten er ungdom på drift som synes det er spennende å tilhøre et miljø på kant med samfunnet (som naziene). De aller fleste er i alderen 14-20 år og finner seg andre hobbyer når de blir tørre bak øra. ""De aller fleste er i alderen 14-20 år og finner seg andre hobbyer når de blir tørre bak øra. "" Eller de blir der til man må lage ramper til rulatorene deres..? En gjeng dagdrivende pøbler spør dere meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.