Gjest ikke undertegnet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Dere som jobber på videosjapper o.l: Får dere låne med dere filmer gratis?? 0 Siter
lynne Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 to filmer pr dag.rabatter på alt vi handler i tillegg 0 Siter
Solsikke Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Ja lånte så mange filmer jeg ville. Samt at jeg hadde rabatt på alt annet jeg handlet der. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Ja lånte så mange filmer jeg ville. Samt at jeg hadde rabatt på alt annet jeg handlet der. Hå-hå! Gjett om jeg fikk lyst å jobbe i videosjappe nå, a! Det er jo bare møkka på tv'n hveer dag... Det er jo derfor jeg sitter her og soser. 0 Siter
Solsikke Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Hå-hå! Gjett om jeg fikk lyst å jobbe i videosjappe nå, a! Det er jo bare møkka på tv'n hveer dag... Det er jo derfor jeg sitter her og soser. hehehe, jeg jobber ikke på videobutikk lenger. Men ungene var glade og fornøyde da jeg jobbet der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.