Gjest dateren Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Jeg skal på date på fredag, og lurer på om det er noen som kan anbefale et romantisk sted? Vil ha et rolig sted hvor vi kan drikke vin og prate sammen, så gjerne et litt mørkt og lukket lokale. Selv kommer jeg ikke på noen slike steder, iallefall ikke rundt Karl Johan hvor vi helst vil gå. Blir glad for tips! 0 Siter
Gjest romantica Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Ikke akkurat cafè, men hva med "Hos Thea" ? Nydelig mat og koselig og romantisk stemning 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Vet du hvor gamle Valentinos lå? På hjørnet der ligger det en Big Horn, og denne er veldig liten, rolig, og riktig så romantisk. Jeg har vært der flere ganger, og trives veldig godt der. Prøv, men du må naturligvis bestille bord siden stedet har begrenset med bord. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Vet du hvor gamle Valentinos lå? På hjørnet der ligger det en Big Horn, og denne er veldig liten, rolig, og riktig så romantisk. Jeg har vært der flere ganger, og trives veldig godt der. Prøv, men du må naturligvis bestille bord siden stedet har begrenset med bord. Der har jeg hatt den verste daten i mitt liv. Men det er hyggelig der, det var mannen ikke stedet. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Der har jeg hatt den verste daten i mitt liv. Men det er hyggelig der, det var mannen ikke stedet. Jeg har hatt noen hyggelige stunder der. Jeg har vel egentlig aldri hatt noen uhyggelige dater, men så er jeg også så fornuftig at jeg alltid har sneket meg unna velmenende blind dater, satt opp av venninner som føler det er deres plikt å koble med meg single mennesker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg har hatt noen hyggelige stunder der. Jeg har vel egentlig aldri hatt noen uhyggelige dater, men så er jeg også så fornuftig at jeg alltid har sneket meg unna velmenende blind dater, satt opp av venninner som føler det er deres plikt å koble med meg single mennesker. Venninnen min gav ham telefonnr mitt og så ringte han og vi avtalte og gå dit å spise. Ikke at jeg forventer å bli spandert på alltid men han spurte om å få spandere middag. Han bestilte vann til maten, minste biffen og det var så hakket før jeg ikke fikk kaffe etterpå. Da regningen kom så sa han at han hadde jo egentlig lovt at han skulle betale men lurte på om jeg var interessert i å vite hvor stor regningen var. Den var på 349 kr. For to middager og vann og kaffe. Etterpå spurte han om jeg ville være med ham hjem og sylte stikkelsbær som han hadde plukket gratis. Da jeg avslo lurte han på om jeg kunne kjøre ham til bilen for den var parkert ved Rikshospitalet for der var det gratis å parkere. Jeg følte ingen trang til å treffe ham igjen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg har hatt noen hyggelige stunder der. Jeg har vel egentlig aldri hatt noen uhyggelige dater, men så er jeg også så fornuftig at jeg alltid har sneket meg unna velmenende blind dater, satt opp av venninner som føler det er deres plikt å koble med meg single mennesker. Venninnen min gav ham telefonnr mitt og så ringte han og vi avtalte og gå dit å spise. Ikke at jeg forventer å bli spandert på alltid men han spurte om å få spandere middag. Han bestilte vann til maten, minste biffen og det var hakket før jeg ikke fikk kaffe etterpå. Da regningen kom så sa han at han hadde jo egentlig lovt at han skulle betale men lurte på om jeg var interessert i å vite hvor stor regningen var. Den var på 349 kr. For to middager og vann og kaffe. Etterpå spurte han om jeg ville være med ham hjem og sylte stikkelsbær som han hadde plukket gratis. Da jeg avslo lurte han på om jeg kunne kjøre ham til bilen for den var parkert ved Rikshospitalet for der var det gratis å parkere. Jeg følte ingen trang til å treffe ham igjen ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Venninnen min gav ham telefonnr mitt og så ringte han og vi avtalte og gå dit å spise. Ikke at jeg forventer å bli spandert på alltid men han spurte om å få spandere middag. Han bestilte vann til maten, minste biffen og det var så hakket før jeg ikke fikk kaffe etterpå. Da regningen kom så sa han at han hadde jo egentlig lovt at han skulle betale men lurte på om jeg var interessert i å vite hvor stor regningen var. Den var på 349 kr. For to middager og vann og kaffe. Etterpå spurte han om jeg ville være med ham hjem og sylte stikkelsbær som han hadde plukket gratis. Da jeg avslo lurte han på om jeg kunne kjøre ham til bilen for den var parkert ved Rikshospitalet for der var det gratis å parkere. Jeg følte ingen trang til å treffe ham igjen ) Huff, det er jo mulig han hadde veldig lite penger... Når jeg har vært på date har vi stort sett spleiset. Det er en grei deal. For øvrig kommer man langt for 1000 kroner på Big Horn. Da får man glatt en flaske rødvin, forrett, hovedrett, et par øl, og sannsynligvis dessert, for to. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Huff, det er jo mulig han hadde veldig lite penger... Når jeg har vært på date har vi stort sett spleiset. Det er en grei deal. For øvrig kommer man langt for 1000 kroner på Big Horn. Da får man glatt en flaske rødvin, forrett, hovedrett, et par øl, og sannsynligvis dessert, for to. Jeg kunne godt ha spleiset jeg uten problem men han hadde vært så ivrig på å fortelle meg at han skulle spandere. Så da så. Men han slapp jo billig unna likevel. Dessuten hadde han god råd men det er jo ikke rart hvis han var så gjerrig. Men for et sjekketriks, å be meg hjem for å sylte stikkelsbær. Håper du har noen bedre triks når du treffer damer ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg kunne godt ha spleiset jeg uten problem men han hadde vært så ivrig på å fortelle meg at han skulle spandere. Så da så. Men han slapp jo billig unna likevel. Dessuten hadde han god råd men det er jo ikke rart hvis han var så gjerrig. Men for et sjekketriks, å be meg hjem for å sylte stikkelsbær. Håper du har noen bedre triks når du treffer damer ) Hehe, det med å sylte stikkelsbær var jo et så elendig sjekketriks at det nesten bør prøves 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Hehe, det med å sylte stikkelsbær var jo et så elendig sjekketriks at det nesten bør prøves Jeg er ikke av husmorslaget heller og ser ikke slik ut engang ). Har laget tyttebærsyltetøy en gang av bær jeg fikk av mora mi. Nei, det var dårlig. Kanskje han skulle sjekke om jeg var en skikkelig husmor likevel. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg er ikke av husmorslaget heller og ser ikke slik ut engang ). Har laget tyttebærsyltetøy en gang av bær jeg fikk av mora mi. Nei, det var dårlig. Kanskje han skulle sjekke om jeg var en skikkelig husmor likevel. Det er mange merkelige folk der ute... Du får ha bedre lykke neste gang 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Det er mange merkelige folk der ute... Du får ha bedre lykke neste gang Takk for det. Han neste som fikk telefonnr mitt sendt grisete meldinger i lang tid etterpå og etter ditt råd truet jeg med å anmelde ham. Det hjalp. Så jeg er nok litt skeptisk til å gi fra meg nummeret mitt. Det er venninnene mine som gir dem det. Tar snart ikke telefonen hvis jeg ikke kjenner nummeret. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Takk for det. Han neste som fikk telefonnr mitt sendt grisete meldinger i lang tid etterpå og etter ditt råd truet jeg med å anmelde ham. Det hjalp. Så jeg er nok litt skeptisk til å gi fra meg nummeret mitt. Det er venninnene mine som gir dem det. Tar snart ikke telefonen hvis jeg ikke kjenner nummeret. Fortell venninnene dine at de må se til helvete å slutte å gi ut nummeret ditt bare fordi du er singel. Jeg hadde blitt jævla pissed om noen hadde gitt ut mitt nummer på den måten. De gangene noen har spurt kompiser eller venninner av meg om å få nummeret mitt, så har de alltid ringt meg først og spurt om det er ok at de gir det ut. Dette er normal høflighet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Fortell venninnene dine at de må se til helvete å slutte å gi ut nummeret ditt bare fordi du er singel. Jeg hadde blitt jævla pissed om noen hadde gitt ut mitt nummer på den måten. De gangene noen har spurt kompiser eller venninner av meg om å få nummeret mitt, så har de alltid ringt meg først og spurt om det er ok at de gir det ut. Dette er normal høflighet. De får ikke lov av meg. Men siden de så gjerne vil skaffe meg en kjæreste glemmer de det etter noen øl og tequila. Og så synes de det er så morsomt når jeg har kjipe opplevelser etterpå og synes det var et forsøk verdt. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 De får ikke lov av meg. Men siden de så gjerne vil skaffe meg en kjæreste glemmer de det etter noen øl og tequila. Og så synes de det er så morsomt når jeg har kjipe opplevelser etterpå og synes det var et forsøk verdt. Det er dårlig gjort av dem! Spesielt når man vet hvor mye rare mannfolk (og kvinnfolk for den sags skyld) som finnes der ute. Det mest irriterende jeg en gang opplevde var at Telefonen ringte mitt på natta, jeg tok den i ørska, og en skapning spurte om jeg var SierDuDet. Da ble jeg noe paff. Det var også før jeg hadde begynt å møte folk her, men et par-tre stk hadde likevel nummeret mitt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Det er dårlig gjort av dem! Spesielt når man vet hvor mye rare mannfolk (og kvinnfolk for den sags skyld) som finnes der ute. Det mest irriterende jeg en gang opplevde var at Telefonen ringte mitt på natta, jeg tok den i ørska, og en skapning spurte om jeg var SierDuDet. Da ble jeg noe paff. Det var også før jeg hadde begynt å møte folk her, men et par-tre stk hadde likevel nummeret mitt. Da hadde jeg fått sjokk hvis noen hadde ringt og spurt etter Dorthe. Selv om jeg egentlig identifiserer meg med navnet etter noen år her inne. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Da hadde jeg fått sjokk hvis noen hadde ringt og spurt etter Dorthe. Selv om jeg egentlig identifiserer meg med navnet etter noen år her inne. Om man identifiserer seg med navnet eller ikke er jo egentlig ett fett, men det skremmende er at man ikke vet stort om de som ringer, mens de - etter å ha lest mye her - vet mye om meg. Jeg leverer aldri ut telefonnummer på nettet lenger, og jeg har full oversikt over hvem som har nummeret mitt. De er få, og det er folk jeg stoler på. Personlige opplysninger har jeg blitt veldig forsiktig med, litt fordi jeg jo kan erte på meg faen på flatmark her, og enkelte er som sagt ikke helt stabile... 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Om man identifiserer seg med navnet eller ikke er jo egentlig ett fett, men det skremmende er at man ikke vet stort om de som ringer, mens de - etter å ha lest mye her - vet mye om meg. Jeg leverer aldri ut telefonnummer på nettet lenger, og jeg har full oversikt over hvem som har nummeret mitt. De er få, og det er folk jeg stoler på. Personlige opplysninger har jeg blitt veldig forsiktig med, litt fordi jeg jo kan erte på meg faen på flatmark her, og enkelte er som sagt ikke helt stabile... Det er bare et par som har nummeret mitt her. Men jeg har nok fortalt så mye her inne at hvis noen som kjenner meg leser her har de ikke noe problem med å kjenne meg igjen. Det synes jeg er litt skremmende for jeg skriver nok mer her enn jeg vil de skal vite. Selv om jeg har vært tilbakeholdende med en del og brukt andre nick i den forbindelse. Dessuten leser datteren min her innimellom og det er ikke alt jeg vil hun skal vite om meg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Det er bare et par som har nummeret mitt her. Men jeg har nok fortalt så mye her inne at hvis noen som kjenner meg leser her har de ikke noe problem med å kjenne meg igjen. Det synes jeg er litt skremmende for jeg skriver nok mer her enn jeg vil de skal vite. Selv om jeg har vært tilbakeholdende med en del og brukt andre nick i den forbindelse. Dessuten leser datteren min her innimellom og det er ikke alt jeg vil hun skal vite om meg. Jeg er ikke akkurat anonym selv, og det plager meg ikke og jeg ber jo selv om det, men jeg synes det er ille når enkelte f.eks. forsøker å skaffe seg nummer og navn, uten at jeg selv har gitt det til dem. Men det er jo forsåvidt ikke noe problem, det er bare det at jeg jo har lagt hue såpass lagelig til hogg her gang på gang, at man vel bør passe seg litt, og når folk prøver å skaffe seg info om meg fra andre som kjenner meg, så blir jeg noe skeptisk. Man vet jo aldri hva slags galninger man kan møte på, og jeg har vel provosert opp til et par stykker her, oppigjennom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.