Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man laste ned filmer og hvor mye koster det?

Skrevet

Last ned Kaaza.

Tror det er her, og andre lignende fildelingsprogrammer, hvor folk finner filmer, uten at jeg noensine har forsøkt å laste ned den slags.

Skrevet

Du kan laste ned alle filmar som helst med fildelingsprogram, og det kostar ingenting. - Det er imidlertid ulovleg. Danske Kazaabrukarar fekk opptil 100.000 i bot i fjor for å ha delt filer med andre.

Nokre stader kan ein finna lovlege filmar til nedlast eller streaming, men dersom du er ute etter Hollywoodfilmar, så finst det ingenting lovleg.

Skrevet

Last ned Kaaza.

Tror det er her, og andre lignende fildelingsprogrammer, hvor folk finner filmer, uten at jeg noensine har forsøkt å laste ned den slags.

Jeg har Kaaza. Har lastet ned musikk. Men får vel et problem siden jeg blir brutt hele tiden. Nå har jeg blitt brutt hvert 10. min.

Skrevet

Jeg har Kaaza. Har lastet ned musikk. Men får vel et problem siden jeg blir brutt hele tiden. Nå har jeg blitt brutt hvert 10. min.

uninstall og installer på nytt...

er verdt forsøket i alle fall...

Skrevet

Hvordan brutt? Ingen andre å laste ned fra for øyeblikket, eller klikker maskinen. Uansett er det bare å sette det på igjen og videoen, filmen, musikk eller hva det nå måtte være fortsetter automatisk der den stoppet.

Fungerer slik hos meg iallefall.

Hvis jeg laster ned mye på en gang og samtidig holder på med andre ting, går det andre noen ganger tregere og da slår jeg bare av nedlastningen midt inni. Setter ikke på pause engang - bare bryter av, og det går greit. Setter på igjen om natten f.eks og da fortsetter det automatisk der det slapp.

Ble dette forståelig tro, eller er jeg for trøtt til å prøve å forklare noe som helst......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...