emma17 Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg har en venninne som iblant gjør ting med hendene sine,så jeg bare lurer på hva det er.Det er muligens ticks eller hva heter det på fagspråket?Har prøvd å funnet noe informasjon om det,men finner ingenting.Kan noen fortelle meg mer om det,og hva det kommer av? 0 Siter
soleil Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Ticks kan være ufrivillige bevegelser eller lyder evetuelt ord som kommer ufrivillig. Dette skjer gjerne flere ganger etter hverandre. Ticks el tics? kan være symptomer på Tourettes syndrom. Noen medikamenter kan osgå gjøre at man blir skjelven på hendene eventuelt at man får litt rykninger. 0 Siter
Gjest dol-bruker Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Ticks kan være ufrivillige bevegelser eller lyder evetuelt ord som kommer ufrivillig. Dette skjer gjerne flere ganger etter hverandre. Ticks el tics? kan være symptomer på Tourettes syndrom. Noen medikamenter kan osgå gjøre at man blir skjelven på hendene eventuelt at man får litt rykninger. Det heter tics. De trenger ikke komme flere ganger etter hverandre. Det skyldes noe i hjernen, hun kan ikke for det. Hun kan ha en mild grad av Tourettes syndrom. Det går sikkert an å spørre henne forsiktig? Ved alvorlig grad av Tourettes hender det at man medisineres mot det, men det høres ikke ut her som om hun har så veldig stor grad av det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.