Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytte til et annet program??

Ja, hvis du hopper over til et annet program, og så tilbake igjen til Opera, så er linkene i orden igjen. Det hjelper selvsagt ikke hvis du bare kjører ett program om gangen, men da kan du skifte til en annen webside (hvis du har flere åpne samtidig), og så tilbake igjen. Det hjelper også.

Skrevet

Ja, hvis du hopper over til et annet program, og så tilbake igjen til Opera, så er linkene i orden igjen. Det hjelper selvsagt ikke hvis du bare kjører ett program om gangen, men da kan du skifte til en annen webside (hvis du har flere åpne samtidig), og så tilbake igjen. Det hjelper også.

Det hjelper ikke hos meg. Jeg surfer på dol med flere åpne vinduer. Når dette problemet oppstår må jeg lukke vinduet og åpne tråden på nytt.

Skrevet

398 var billig. Jeg tror en kompis betaler litt under 500 for NG. Kanskje dere har tregere forbindelse?

Jeg er for trøtt til å lese gramatikk, så du trenger ikke å unnskylde deg! :)

Sov godt :)

Her finner du priser for NGT: http://www.nextgentel.no/privat/

Det koster 398,- for 704/384. Dette er uten noen som helst begrensning.

Telenorabbonnementet du har kjøpt nå koster 349,- for 704/128, inkludert begrensning. Om du regner med å måtte ut med en hundrings ekstra for å dekke behovet ditt er det vel ingen tvil om hva som er det beste tilbudet her.

Du har en rimelig god sak i forhold til Telenor og oppsigelse uten noen kostnader. Hvis jeg var blitt lurt på den måten tror jeg jeg ville sagt opp av prinsipp. Men sjekk om NGT leverer til ditt telefonnummer først.

Skrevet

Det hjelper ikke hos meg. Jeg surfer på dol med flere åpne vinduer. Når dette problemet oppstår må jeg lukke vinduet og åpne tråden på nytt.

Merkelig.. det trenger jeg ikke her. Det holder å bare svitsje frem og tilbake.

Skrevet

704 ..

Jeg kommer til å bli husket på dol som den som ALDRI klarer å få med alt jeg vil si i ett innlegg av gangen.

Selv har jeg 720/128 og betaler 495kr. Har fritt antall ip'er og slipper software. Så jeg er egentlig ganske fornøyd :-)

Mihi, jeg har 2048/640 og betaler 398,- :)

Skrevet

Her finner du priser for NGT: http://www.nextgentel.no/privat/

Det koster 398,- for 704/384. Dette er uten noen som helst begrensning.

Telenorabbonnementet du har kjøpt nå koster 349,- for 704/128, inkludert begrensning. Om du regner med å måtte ut med en hundrings ekstra for å dekke behovet ditt er det vel ingen tvil om hva som er det beste tilbudet her.

Du har en rimelig god sak i forhold til Telenor og oppsigelse uten noen kostnader. Hvis jeg var blitt lurt på den måten tror jeg jeg ville sagt opp av prinsipp. Men sjekk om NGT leverer til ditt telefonnummer først.

Hadde det ikke vært for at også NG bruker ca 1 mnd på å levere ting så skulle jeg sagt opp av prinsipp, men nå må jeg levere inn chellomodemet mitt i løpet av neste uke og jeg gidder ikke å være 3 uker uten nett.

Snakket med Telenor nå, og gir dem en sjans.

Men takk for svar!

Skrevet

Mihi, jeg har 2048/640 og betaler 398,- :)

Jeg bor i gokk.

*geipe*

hihi :-)

Skrevet

Hos meg funker det med minimering og maksimering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...