Sofline Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg har nå kommet over et mobilabonnement som ville passe supert for meg (og redusere telefonregningen minst 20%). Det jeg lurer på er om hvis jeg bytter telefonabonnement, går det helt smertefritt? Slipper jeg å ha stengt telefon noen dager? Er det teleoperatørene som ordner det hele, eller må jeg drive og ringe/skrive rundt selv? 0 Siter
virgola Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Ta kontakt med det nye selskapet så ordner de alt. Du trenger ikke stenge tlf.Du får ett klokkeslett du setter i det nye kortet og vips så er det gjort. Enkelt Lykke til 0 Siter
Sofline Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Ta kontakt med det nye selskapet så ordner de alt. Du trenger ikke stenge tlf.Du får ett klokkeslett du setter i det nye kortet og vips så er det gjort. Enkelt Lykke til Skal man ha nytt kort? Er det ikke sånn nå at man får beholde det gamle telefonnummeret da? 0 Siter
citoyen Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Skal man ha nytt kort? Er det ikke sånn nå at man får beholde det gamle telefonnummeret da? Nytt kort, samme nummer 0 Siter
Sofline Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Nytt kort, samme nummer Ok, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.