Sofline Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg finner ikke leiekontrakten til leiligheten min. Den er sporløst forsvunnet. Kjenner jeg meg selv rett har jeg lagt den ett eller annet "smart" sted. Noen forslag til hvor jeg kan lete? Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner den? 0 Siter
conan Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Du kontakte utleier og ber om en kopi av hans eksemplar. 0 Siter
Gjest utleier Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Du kontakte utleier og ber om en kopi av hans eksemplar. Håper det ikke er min leietaker dette, for jeg aner ikke hvor mitt eksemplar er! :-/ 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 "Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner den? " holder deg unna trøbbel i alle fall :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Du kontakte utleier og ber om en kopi av hans eksemplar. Problemet er at jeg ennå ikke har skrevet under på kontraktet (heller ikke utleierens). Jeg er i flyttefasen i disse dager. Litt synd hvis jeg ikke finner den, den var meget fordelaktig for meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Problemet er at jeg ennå ikke har skrevet under på kontraktet (heller ikke utleierens). Jeg er i flyttefasen i disse dager. Litt synd hvis jeg ikke finner den, den var meget fordelaktig for meg. Hvis du ikke har skrevet under på den vil jeg tro det spiller liten rolle om du har den eller ikke for da er den neppe bindende for noen parter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.