Gå til innhold

Leiekontrakten er borte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke leiekontrakten til leiligheten min. Den er sporløst forsvunnet. Kjenner jeg meg selv rett har jeg lagt den ett eller annet "smart" sted.

Noen forslag til hvor jeg kan lete?

Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner den?

Skrevet

Du kontakte utleier og ber om en kopi av hans eksemplar.

Gjest utleier
Skrevet

Håper det ikke er min leietaker dette, for jeg aner ikke hvor mitt eksemplar er!

:-/

Skrevet

"Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner den? "

holder deg unna trøbbel i alle fall :-)

Skrevet

Problemet er at jeg ennå ikke har skrevet under på kontraktet (heller ikke utleierens). Jeg er i flyttefasen i disse dager.

Litt synd hvis jeg ikke finner den, den var meget fordelaktig for meg.

Skrevet

Problemet er at jeg ennå ikke har skrevet under på kontraktet (heller ikke utleierens). Jeg er i flyttefasen i disse dager.

Litt synd hvis jeg ikke finner den, den var meget fordelaktig for meg.

Hvis du ikke har skrevet under på den vil jeg tro det spiller liten rolle om du har den eller ikke for da er den neppe bindende for noen parter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...