Gå til innhold

Fag på vgs-nivå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få undervisning (mot betaling som privatist) i fag på videregående skoles nivå i Oslo?

Skrevet

Bjørknes vgs.

Du får det sikkert også på Statens Senter for Voksenopplæring (Voksengym) på Sinsen.

".............."

Skrevet

Du får det sikkert også på Statens Senter for Voksenopplæring (Voksengym) på Sinsen.

".............."

Jeg prøver å søke på dette på nettet, men får ikke opp noe.

Vet du noe mer om dette?

Skrevet

Vet du noe mer om dette?

Den er da lagt ned. Forhør deg på Aetat.

Skrevet

Er ikke det KJEMPEdyrt?

De dyreste fagene koster i overkant av 15000. Skal du ta flere fag, så er det en maksgrense på 48000,- per skoleår, så hvis du betaler maksprisen, så kan du ta alle fagene du vil.

I tillegg kommer eksamensgebyr (270,- for første eksamen, 540,- for forbedringseksamen), labutgifter hvis du tar f.eks. fysikk og kjemi.

Dyrt, men jævla bra!

Skrevet

Den er da lagt ned. Forhør deg på Aetat.

Hva vet Aetat om det?

Skrevet

Hva vet Aetat om det?

Det er jo stort sett Aetat som sender folk på vgs. Det er jo standardløsningen for folk på yrkesrettet attføring.

Aetat blir jo nesten sjokkert hvis du har det fra før og spør gjerne om du vil forbedre karakterene dine.

Uansett, ringer du dit vet de sikkert hvor man kan ta opp fag.

Skrevet

Vet du noe mer om dette?

Fant ikke noe om det jeg nevnte - mulig ting har endret seg siden den gang. Men hvis du søker på "voksenopplæring" i Kvasir så kommer det ihvertfall opp en del treff.

"..........."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...